• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • KarJac

Ja precis Lycklig 76a, ibland kan omoralen smaka gott

Själv ska jag vara så omoralisk idag att jag INTE ska gå ut i det soliga vädret!! Vilken omoralisk trotserska jag är!!!

Vill oxå påpeka att det omoraliska användadet av könsord borde straffas med tvångsmatning av thinner!!!

• Wolfhound

Lycklig 76a: Hmm, jag får nog gå förbi McD och köpa en sådan där omoraliskt god colasås med glass

KarJac: Absolut!! Alla omoraliska könsord ska bestraffas med tvångsmatining.

En sak till! All blottad hud skall färgas med en röd triangel. Bara för att påvisa det omoraliska i att visa upp djupa klyftor, runda skinkor, vackra vader och håriga hängpattar. Måla allt med röda trianglar bara. (Finns som spray, rödfärg alltså) Ut och måla!! De hårigaz hängpattarna ska för ordningens och moralens skull rakas först.

• minime

äta godis på bussen tycker jag är diiiisskusting

• Wolfhound

KarJac: Sedärja, världen går att rädda från totalt moraliskt förfall. Det var en bra åtgärd.

• KarJac

Ja, jag har minsann vett nog att följa moralens väktare!! Ska nu åka och handla 10 polotröjor i olika kulörer och silvertejp för att tejpa min tilltagna byst!! Att det blir bökigt när jag ska amma gör absolut ingenting!

Å mina stringtrosor; dom ska väck och in med en massa mormorstrosor!

Så det så!

• Erasmus

KarJacs inlägg låter givetvis sunt - för vi kan ju inte ha en massa morsor på stan som går omkring och skyltar med både "ditt&datt"..det e moraliskt förkastligt!!! Mitt förslag e att ALLA skall tvingas gå omkring i påtagligt bylsiga träningbyxor(gärna "häng" så att rumpan ter sig obefintlig)med tillhörande XXL sweatshirts -polotröja under givetvis...så att risken för att man skall se "klyfta" e lika med noll!!

Kurvor överlag e fanimig omoraliskt...de ska väck!!!

• KarJac

Då har vi löst kvinnornas omoralism! Dags för männen!!! Som t ex dessa brunbrända, muskulösa, unga män med tajta badbrallor. Vad göra? Jo, skicka hit dom till mig ska jag ta hand om dom, som den moralens väktare jag är!!! Det blir KarJacs hårda moralskola för hela bunten!!!!! Sen i vilket skick dom kommer tillbaka i kan inte jag ansvara för

• Lycklig 76a

Jag bara håller med här Och KarJac, är de bångstyriga, skicka dem till mig, så ska jag nog lära dem veta hut

• Wolfhound

Erasmus: Just det!! Fram för "raka kurvor"!

KarJac: Jag kan också ta hand om några "muskulösa tajtbrallor" Hehe

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)