• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Erasmus

KarJac: "Hmmm... när börjar en pung hänga?? Den gör ju det jämt ju... Vart går gränsen??"

Ja..detta var ju min undran...när blir den hängande pungen en moraliskt förkastlig "hängpung" egentligen!?!?!

• KarJac

När det är mer skinn än än innehåll kanske???

>mamma till Alexander och Elias
  • Erasmus

KarJac: *lååångt skratt*

Ypperlig definition!!!

• KarJac

(skummaste diskussionen på fl- när blir en pung en hängpung... borde få nåt pris...)

>mamma till Alexander och Elias
  • lucifer69

du får lägga upp den frågan som en omröstning.... man kan ju tydligen rösta om allt.. hehe

• Erasmus

Äsch..omröstningar om både ditt&datt...vill lägga in en tydlig moralisk anmärkning mot detta fenomen. Fan..folk skall väl ändå ge fan i att "tycka" så inihelvete om saker&ting...nå..iaf innan vi rett ut vad som e moral&omoral och har en komplett lista över detta!!!

Gnnn....!!

• Aquariana

Hej! Kikar in och rakar alla omoralister lite på huvet Är själv så omoralisk att jag tagit internetsemester vilket resulterat i att jag snart inte har något hår kvar... :-O

• KarJac

Aquariana--internetsemester?? Guuud va omoraliskt!! Du får nog ta och komma på ett ordentligt straff till dig själv!!!

mamma till Alexander och Elias
  • Erasmus

*Kikar in och puffar för den viktiga moraltråden..något som jag tyvärr varit slarvig med*

Aquariana som tycks vara vår skarprättare med sin fina rakhyvel får alltså raka dessa omoralens hejdukar frenetiskt..ty de har gått&låtit den förkastliga hårväxten gro vilt under den nämnda internetsemestern!!!

• Erasmus

Angående omoral så hittade jag en omröstning härinne på FL om köttfärssås med eller utan rivna morötter i...Gaaaah..det skall vara utan!!! Allt annat e djup omoral!!!!

• Erasmus

Angående omröstningar överhuvudtaget: Läs inlägg 307!!

Jag får raka mig själv!!! Deltog ju i nämnda köttfärssås-omröstning!!! Ja..jag e en idiot!!

• Wolfhound

Hejsan igen alla moralister! Bra att ni har hållit tråden igång. Jag har varit omoraliskt lat. (skäms) Jag får också raka mig själv som straff.

Erasmus: Fy på sig!!! Det är oerhört omoraliskt att delta i omröstningar av den sorten! Men en eloge till dig för att du rakar dig själv.

Läste om lösningen för hängpungar. Det är ypperligt!

• lucifer69

jag är en latoxe o väldigt omoralisk ibland... kanske därför som jag är rakad på hjässan... ... men är det omoraliskt att straffa sig själv???

• KarJac

luc--väldigt moraliskt att straffa sig själv, tycker jag iallafall!!! Om du har hängpung är det HE_LA kroppen som måste rakas

mamma till Alexander och Elias
Svar på tråden Moralen framför allt!;.)