• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Erasmus

KarJac: *skratt*..Ja....INGEN BRO!! (Så kan RadixLecti simma över när kalmarsund när hon ska till fastlandet *

• RadixLecti

Erasmus:

När HAN ska över till fastlandet.

Fast han bor i Blomstermåla numer.

• Erasmus

Broar överlag är ju moraliskt förkastligt..byggstopp påfordras..och riv alla existerande broar!!!

• Erasmus

RadixLecti: F'låt..."han" ska det givetvis vara.

• Erasmus

RadixLecti: Va!?!?! Pågår det en utrotningsprocess i detta nu som jag helt missat?!?!

• Erasmus

Jag, som den moralismens fanbärare jag är, säger till Er alla: Riv för bövelen alla broar!!!

• KarJac

*sjunger* Lika a bridge over troubled water

Vad göra med S & G?? E det omoraliskt att sjunga om broar oxå??

• RadixLecti

Erasmus:

"Va!?!?! Pågår det en utrotningsprocess i detta nu som jag helt missat?!?!"

Jopp. Det är gud som tröttnat på sina skapelser. Det är dags att säga åt honom att sluta leka med förstoringsglaset.

• Erasmus

Simon och Art skall pryglas tills de gör avbön och reviderar texten!!! Robert Broberg tar ingen människa på allvar så han kan gott tillåtas "spejsa" vidare..möjligtvis med ett elchockshalsband på sig.

När det gäller Gud så är det ju en fruktansvärd omoral att nitiskt betrakta alla skapelser med förstoringsglas utan att ha vett nog att titta sig i spegeln en enda gång!!!

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)