Inlägg från: Myggan97 |Visa alla inlägg
  • Myggan97

någon runt skövde??

Jiiipiiiiiiieeeeeeee
    Det är alldeles vitt ute!!!
    Fast man kan tro att folk har guldfiskminne ibland.... Det snöade faktiskt förra året oxå men att det kunde bli så i år igen har dom tydligen glömt!!

Nån som vill bygga snögubbe??

Calcioaddict----->
    Man kan aldrig vara FÖR optimistisk när det gäller snö!!

Hoppas att allt gick bra för suzieq om det nu är hon som är med i tidningen.... Har inte SLA utan bara SKLT.....

• Myggan97

Kollar förbi en sväng innan jag åker så att det inte har hänt nåt.....
    Ses snart tjejer!!

• Myggan97

GRATTIS TILL SUZIEQ!!!!!! Hon är ju jättesöt och jag är inte nåt avis!!

Självklart måste det bli en nästa gång!!! Alla kunde ju inte komma den här gången heller...
    Fast vi saknade två som hade anmält sig... *morr på er*
    Hoppas du mår bättre Johanna....
    Undrar var Helene blev av.....

Nåja, fikat var ju lika gott som sist och det var kul att träffa er som inte var med förra gången.... (och dig Erika!!)

Längtar till nästa gång!!
    Fast då kanske det är min tur att ligga på BB och trycka.... Man vet ju aldrig...

• Myggan97

God Morgon flickor!!

Hoppas att alla mår bra!!
    Och Hjoborna får faktiskt ta och hålla sig friska nu!!! Annars kanske ni missar nästa gång oxå!!
    Appropå det... ska vi boka en ny tid.... Det tar ju ett tag innan vi kommer överens om nåt som passar oss alla....
    Om typ 2 veckor kanske??

Vad tycker ni... Är det för tidigt att hänga upp belysningen i trädgården?? Var så himla sugen igår kväll.....
    Det är ju faktiskt 1:a advent nästa helg......
    *supersugen*

Ha en himla trevlig Söndag!!

• Myggan97

Så sitter man här igen nu då....
    Var ute och busade med hundarna och hängde upp lite lampor ute... *kunde inte hålla mig ju*
    Hade ju vart smart att kolla om dom funkade INNAN man hängde upp dom men eftersom man är lite småkorkad (underdrift) så hängde jag allt på plats och sen gick jag runt och tände.... Två av 4 slingor funkade i alla fall!!!

Ja, ja, vad är väl en bal på slottet......
    Nu sitter jag med en STOR kopp glögg brevid mig och längtar..... Kan det inte gå lite fortare nu!!!
    Vill ju fortsätta med att julpyssla.... Framförallt nu när snön har kommit!!

Lissi----->
    Även om marängerna ropade högt på mig så blev det någon choklad kaka istället!!!! Inte dumt det heller!!

• Myggan97

Tjena töser!!

Vet ni vad jag gjorde igår??? Packade BB-väskan!!
    (Blir du avis Johanna??)
    Har säkert glömt nåt men det löser sig väl....

Om ni vill får ni gärna kika in på mitt förlossningsbrev och säga vad ni tycker.... Det finns i min dagbok....

Snöar det hos er med??
    Här kommer det riktigt mycket nu!!
    Fast det kommer väl försvinna lagom till att man ska sätta upp ljusstakarna på söndag.... Kommer säkert vara 10+ och ösregn bara därför!!

Kram på er!!

• Myggan97

Godmorgon!!
    Ännu en dag fylld av snö.....
    Håller på med det som är bland det tråkigaste amn kan göra.... Jag Tvättar!!
    Hur kul är det.... Det gick ju ann när det var bebis kläder...
    Ja, ja, det måste ju göras.....

Vad gör ni andra en så här snöig dag då??

• Myggan97

Tjena flickor!!

Är vi inne på tis den 30/11 då eller??
    *springer och kollar kalendern*
    Har inga andra planer den dagen så mig passar det fint!!!
    15:00 då eller??
    Samma plats??

• Myggan97

Johanna nu FÅR du inte missa den här gången..... Kommer till Hjo och hämtar dig i så fall.....

Svar på tråden någon runt skövde??