någon runt skövde??
Jahaja.... Jag får väl se till att tryck ut bebis på julafton då och ge bort deras nya roller i julklapp då.... Morfar och mormor och sånt alltså.... Det är ju oxå billigt!!
Jahaja.... Jag får väl se till att tryck ut bebis på julafton då och ge bort deras nya roller i julklapp då.... Morfar och mormor och sånt alltså.... Det är ju oxå billigt!!
Ta igen mig efter städningen igår.... Kan knappt gå idag!!!
Jippie!!!!
Fick gå tebax 4 sidor!!!!
Det är annat än i början det Hjohanna!!!!
Välkommna alla nya!! Hoppas att ni oxå kan fälja med på lördag!!!
Varit i Trollhättan nu på Fars dag middag!! Åkte i NYA bilen som vi var och köpte igår!! ( Nåja, ny för oss i alla fall!!)
Så nu ska vi byta till vinter däck!!
Fortsatt trevlig kväll på er!!
Tjena flickor!!
Trevligt att få gå tillbaka några sidor varje gång!!
Suzieq----->
Du får väl baka nya munkar då.... Och glöm inte att lämna en tid till oss andra när dom är klara!!!
Eller du kanske föredrar förlossningen???
Skulle jag gjort iaf!!
Har addat alla som skrivit sin mejl, är det någon som jag har missat kan ni lägga till myggan97@hotmail.com om ni vill!!
Jag lägger väl till mig på fikalistan oxå då!!!
*Längtar*
hjohanna =)
zetika :D
Katrin
MysMellis:)
Myggan
Ha det så bra så länge.... Återkommer säkert en stund ikväll eftersom sambon åker och kastar pil ikväll!!
Ska på information om FP hos FK nu....
Glömde skicka en MASSA beröm till er som håller på att sluta röka och klarar er!!! Jag slutade i April och det var skitsvårt!!
Klarar ni det är ni JÄTTE duktiga!!!
Nu så töser har jag varit på KURS om hur FK funkar..... Blev man klokare??? Nope!!
Ni ska be om ett moderskapsintyg från er BM, detta ska ni sen antingen lämna in till FK eller skicka till: Försäkringskassans inläsningscentral, 839 88 Östersund.
När det är gjort får ni papper hem som ska fyllas i med inkomst och hur ni vill ta ut ledigheten o.s.v. Det ska skickas in så fort barnet är fött annars får man ingen FP.... Som dom så fint påpekade flera gånger kan man alltid ringa till dom om man undrar nåt så det kan ni ju låta dom få äta upp om ni vill!! Telefon nummret är 020-524524!!
Man hittar faktiskt väldigt mycket på www.fk.se åxå!!
Har snart doktorerat i den här djungeln ju!!
Kanske hjälpt nån i a f.....
Har inte FK infoträffar nån annanstans än i Skara och Lidköping??
Johanna----->
Om man väntar nästa barn innan det första är 1 år och 9 mån behåller du din SGI.... Om du inte redan visste.....
God Morgon töser!!
Bara 4 dagar kvar till fika nu!!
Längtar efter alla godsaker!!
Ska återigen på en sån där himla trevlig "kurs" som AF håller i..... Känns så fruktansvärt motiverat just nu!!
Johanna---->
Ta med Madicken!!! Vi vill se hur våra liv kommer att bli!!!!
Tjena töser!!!!
Håller med ed om att det känns som att vi borde vara fler på fikat!! Vi har väl inte tappat nån på vägen??
Är fruktansvärt avis på suzieq!!! Hoppas allt går bra gumman!!
Kram så länge.....
Efter att ha kollat tebax ett par sidor hittar jag inga fler anmälningar till fikat!! Fast det känns som vi borde vara fler!!!
Håller med om att det känns som att runt 10-12 st iaf!! Men som du sa Johanna så blir det ju bara mer till oss andra!!
*dregglar*
Nån som hört nåt från Suzieq??? Är grymt nyfiken på hur det går!!!!