Inlägg från: Myggan97 |Visa alla inlägg
  • Myggan97

någon runt skövde??

Helensgården kl 14:00 på fredag!!!!
    Det är bara Hjohanna och Krikkan som känner varandra (vad jag vet), annars är vi förstmöterskor allihop!! (Förmodar att jag inte är ensam om att vara nervös)

Har heller aldrig varit på Helens gården men tror att det är där du menar.... Så har jag fattat på dom beskrivningarna jag har fått...

• Myggan97

Har frågat samma sak men inte fått nåt svar.... Jag tycker utanför...

• Myggan97

Känns som att det är lite sent påtänkt så här med bara 48 dagar kvar.....

• Myggan97

Zetika----->
    Ska vi krama toastol ihop???

• Myggan97

Zetika---->
    Är i v. 34 nu, så tro inte att det alltid går över efter några "magiska gränser"....

Hjohanna----->
    Skulle tro att ni har det minst nervöst av oss alla!!!!

Vad heter alla i förnamn????
    Själv heter jag Malin....

• Myggan97

Bättre idag... Fick ju behålla frukosten!!

Bebis får gärna ha kvar samma rutiner när h*n kommer ut.... Lugnt och stilla i magen från 23-tiden till efter jag har varit på toa vid 5-tiden... Det skulle jag tycka var helt okej!!

Slutade vi på 7 stycken som skulle fika eller??
    Tänk på alla bakelser och goda bullar som bara ligger och väntar på oss!! *dregglar*

Hjohanna----->
    Har ni inte nåt förråd eller nåt som du kan isolera antingen dig eller sambon i??? *s*

• Myggan97

Hmmm... Vill oxå dra fram tiden lite!! Fast jag vill dra fram den till det där kapitlet där det kommer in en tjock gubbe i röd uniform och säger - Ho, ho, ho, finns det några snälla barn här??

Välkommen Mjuff!!
    Klart att det blir fler gånger!!

Suzieq---->
    Det bebis missar på nätterna tar h*n igen på dagarna!!!
    Full rulle hela tiden!! Fast det är himla mysigt!!!! Tror att vi kände konturerna av en fot igår....

• Myggan97

Suzieq--->
    Är ju kraftig sen innan så jag har svårt att känna några speciella kroppsdelar och är inte säker på att det var en fot heller men hoppas på det....

• Myggan97

Hjohanna----->
    Vi kan sitta och snora ihop då.... Börjar nog oxå bli förkyld... VILL INTE!!!!!

Annars då?? Är det bra med er idag??
    Här är det fint!! Har en bebbe som lever rövare som vanligt på dagarna... Fast det är mysigt och känna hur h*n stökar om där inne!!

Bara 1 dag kvar nu.....

Kram på er så länge!!

Svar på tråden någon runt skövde??