Inlägg från: Myggan97 |Visa alla inlägg
  • Myggan97

någon runt skövde??

God Morgon flickor!!

Kul väder.... Varför kan inte snön få ligga kvar?? Nu blir det ju bara blött!!

Angående fikat så lägger jag till mig med ett ? efter.... Sambons bil gick sönder igår (kostar typ 30 000:- att laga), så jag är inte säker på att jag har bil då...

e d
    hjohanna
    Alien/Helene
    zetika
    Katrin (o Jonathan)
    MysMellis (o Agnes)
    Myggan ?

AnnaKotte------>
    Välkommen hit!
    Fikat är 15:00 den 30/11 på Helensgården i Skövde....
    Såg att du undrade men nån annan kanske redan delgett dig infot.....

Nu ska jag gå och binda dörrkrans och sy gardiner (om symaskinen behagar att fungera...)

Ha en trevlig dag flickor!!

• Myggan97

Tjena tjejer....
    Fler än jag som inte känner av någon julstämmning, bara regn och slask här.... Har precis kollat på tomteparaden i Skara... Den var lika lång som vanligt!! Haft mamma och lillebror här på söndagsmiddag (som mamma hade lagat )!! Pappa däremot ville inte komma och smitta ner oss så han stannade hemma!!

Igår var vi på JULBORD!!! (Blir du avis Johanna??)
    Frågar även detta år varför man inte kan sluta äta när man är mätt???? Kommer inte att behöva äta förren nästa år eller nåt.... Grymt gott var det i alla fall!! Efter julbordet var det dags att göra stan osäker.... Så jag landade väl i bingen omkring kl 3 inatt eller nåt.... Fast jag mår mycket bättre idag än dom flesta andra som var med igår!!!!

Trollet tyckte nog att det var bra igår oxå, sparkade nästan ingenting... Eller så var det för att h*n inte hörde nåt annat än "dunk dunk dunk"!!! Fast jag fick mig ett par rejäla snytingar på revbenen... Alltid lika skönt!!

Ja, ja, imorrn är det dags för ytterligare ett BM besök, ska även ta med ett babyskydd hem då.... Fattar inte att det bara är 3 veckor kvar nu!!!

Ha en fortsatt trevlig 1:a advent på er flickor, magar och bebisar!!

• Myggan97

Var det inte bestämt på tisdag kl:15.00 på Helensgården?? Vet fortfarande inte om jag kan komma men jag hoppas det!!

• Myggan97

Tihi... Frågade min BM idag vad hon trodde att det skulle bli..... Hon gissade på pojk så vi får väl se..... Det märks när h*n behagar att titta ut... BM trodde allt att vi skulle ses om 2 veckor igen... Attans oxå.. Hade ju hoppats på att få typ nästa vecka men huvet hade gått från ruckbart tillbaks till rörligt så det blir väl till att vänta ett tag till då..... Dom andra nuffrorna finns under min graviditet om nån är nyfiken....

• Myggan97

En present till e d.... (och alla andra)
    Tänkte på ditt tidigare inlägg om ditt minne....

• Myggan97

Glömde ju tråden första gången.... Så bra är mitt minne....

• Myggan97

Har ni sett att dom har börjat med en ny funktion här på FL???? Så nu kan man inte smyga längre!!

• Myggan97

Tjohoooo!!
    Min sambo är allt för go han....
    Han sa förut att han kunde allt jobba undan lite bokföring och andra roliga saker så kunde jag få åka och fika!!
    Snällt av honom tycker jag!!

Så det verkar som att vi syns imorrn då töser!!

Svar på tråden någon runt skövde??