Inlägg från: Myggan97 |Visa alla inlägg
  • Myggan97

någon runt skövde??

Skulle det vara nåt fel på det menar du e d???
    Tänk vad mycket kolhydrater detär i nutella.... Föratt inte prata om kalaspuffar!!

• Myggan97

Tjena tjejer och tack för senast!!

Förstår inte vad som krävs för att få dit Johanna bara... Vi ha ju lockat med allt vad en gravid kvinna behöver.... Goda bakelser (även om Erika tog den sista igår!! ) och trevligt sällskap.... Behövs det mer?? Hoppas att du kan komma nästa gång!!

Lissi, jag försökte verkligen få plats med en maräng till dig men det gick bara inte... Magsäcken upptas helt av bebis nu....

Som sagt så får vi väl se om det blir någon nästa gång för mig.... Ingen som vet vart jag håller till då!!

Kram på er så länge!!

• Myggan97

e d----> gå in och kolla på min grav och hur många dagar jag har kvar..... Stämmer inte riktigt med 20 dec och att det är 17 dar kvar!!! Har inte heller förstått mig på Fl´s uträknare!! Fast allt ska man väl inte förstå heller.... Kul att du hittade lite kläder.... Jag tror att jag har köpt 2 mammatröjor annars har jag klarat mig på mina vanliga men byxor var det ett tag sen som jag kunde använda mina vanliga....

Kan vi inte bestämma ett nytt datum??? Hur funkar den 15/12 för er???
    Måste ju ha upp sockerhalten till jag ska "skita ut en soffgrupp" som Babben så fint har liknat det vid en gång!!!

Kram på er så länge!!

• Myggan97

Funkar ju nästan närsomhelst för mig... 15 var bara ett förslag!! Ska vi ta den 10 istället då? Så kan vi ha en nobelfika på MALIN dagen.....

Idag ska jag åka till Vara och kolla in deras nya konserhus.... Min systerdotter ska ha uppvisning i Bugg och Streetdance!
    Vad ska ni andra hitta på??

• Myggan97

Guud va gott med chokladpudding!!!! *dregglar*

Vad ska vi ta för tid den 10 då??? Vid 14 eller nåt kanske....

• Myggan97

Ska vi lägga ett sista bud den 9:onde istället då??? Kl:1400. Kan alla då???
    För min del spelar det ingen roll men det vore ju kul om så många som möjligt kunde komma!!!

Hjohanna---->
    Hoppas att alt står bra till med din mage!! *håller tummen*

• Myggan97

Ingen större aktivitet här idag inte!!!!

• Myggan97

Ska vi boka den 9 : onde kl 14:00 på Helensgården då så får dom som kan komma och dom som inte kan får komma en annan gång!!!!

Lizzi----->
    Ingen bebis än..... Lyssnar inte på mamma innan h*n är född så det vette 17 vart det kommer att sluta!!

• Myggan97

Välkommen Piba!!
    Kul att du har hittat oss!!
    Som du ser har vi en fika tid i Skövde på Tors, bara att komma om du har lust!!

• Myggan97

Oj, oj oj vilken aktivitet!!
    Hur många kan imorgon?? Känns som att det blir väldigt tunnt med folk....

Känner mig inte alls på humör idag... Vill bara krypa in under nån sten och försvinna (om jag bara finge plats!).
    Vet inte varför men det är väl hormonerna... Himla bra att skylla på om inte annat!!

Hoppas ni andra mår bättre!
    Kram så länge

• Myggan97

Skönt att man inte är ensam...

• Myggan97

Hmmm, bara 4 besökare kvar till 600 nu flickor.... Ska det bli nån av er som kniper den åtråvärda platsen??

Vilka är vi som fikar imorgon??

Jag är med om det kommer några fler..... Inge kul att sitta där helt själv!!

• Myggan97

Himla hyggligt av dig Emmy, jag tror inte alls att det beror på "mackan" inte!! Och dig med Erika, fast du är väl återigen bara ute efter att knipa den sista bakelsen kan jag tro!!

Då ses vi imorgon då....
    Kan behöva lite socker resurser!!!

Nu är Lasangen färdig!! Smaskens!!

Kram på er!!

• Myggan97

Jag kan nu berätta att den som knep plats 600 var MysMellis!!!! Gratulerar!! Fast det var ju inte heller så många av er andra som försökte....

Gud va kul om du kunde komma Suzieq!! Skickade ju ett mejl i sista laget till dig.... Ska bli kul att få titta på liten!! Och längta lite mer.....

Idag får du passa dig Erika!! Jag har siktet inställt på bakelse......

Ses sen då flickor!!
    Kram så länge!

• Myggan97

Fick du inte nog av club sandwichen förut Emmy???

Tack för idag flickor!!
    Ska kika in till Katrin och Emmy och kolla in bilderna!!

• Myggan97

Jag tänkte göra absolut ingenting idag!!
    Fira min namnsdag i all enkelhet.... Tycker det är lite onödigt att anordna en så stor gala bara för att vi heter Malin.....

• Myggan97

Tack för det Johanna!!
    Men jag kan säga på en gång att den 20 kan jag inte komma!! Har nämligen fått en bebis innan dess..... Vattnet gick igår kväll vid 22 tiden och vaknade vid 4 imorse och hade då ca 5 min emellan!!
    Kände ingenting när vi var inne igår kväll men nu däremot...... Måste upp och vandra så fort det kommer en värk!! Har en tid på förlossningen kl 12 och får jag komma hem efter det kommer det en uppdatering annars får ni hjälpa mig att hålla tummarna!!!!

• Myggan97

Hej på er flickor!!!
    Nu är han alltså äntligen här våran Rasmus!!
    Född den 12/12 01:48!!
    Var 48 cm lång och vägde 3290......
    Har lagt in lite kort i mitt galleri om ni vill kika men tror jag väl inte att ni vill...... Eller????
    Förlossningsberättelsen är oxå på G in i dagboken!!

Vi mår jätte bra alla tre..... Fast det känns fortfarande otroligt att han är faktiskt är vår och ska bo hos oss många år framöver!!!

Dags för mat......
    Kram så länge!!

• Myggan97

Tjena tjejer!!
    Är bara inne en snabbis och kollar till att ni är snälla så här inför julen.... Annars kommer ju inte tomten!! Frågan är om han har möjlighet att komma överhuvudtaget... Fast han kanske kan sätta hjul på släden.....

Jag har i alla fall världens snällaste son... Äter, skiter och sover!! Det är våran vardag det!!!
    Var på återbesök igår och då hade han vänt i vikt oxå!!
    Det enda som knölar lite är amningen... Vill verkligen fortsätta men ska han fortsätta knöla så här så vette 17 om jag orkar!

Fast det är svårt att fatta att han redan är en vecka gammal..... Tycker att det känns som han kom igår!!!
    Fattar inte heller än att jag får behålla honom! Att vi ska ha ansvar för honom dom närmaste 18 åren....

Hepp nu är det matdags men vi hörs snart igen!!
    Kram på er!!

Vill ni kika på mer bilder kan ni gå in på:

www.angelfire.com/ga4/bensin/rasmus.html

• Myggan97

Tjena tjejer!!

Zetika------>
    Var det du som sprängde kassaskåpet på gekås??

Här flyter vardagen på....
    Har fått ge upp amningen och gå över på flaska men annars är det bra!!
    Känner mig som en kossa när jag sitter i soffan och pumpen går för fullt!!!
    Fortfarande är han världens snällaste iaf!!

Vi tänkte försöka följa med på nästa fika i alla fall!! När den nu blir...

Nu ska vi ge oss ut på promenad i regnrusket!!
    Hoppas att ni allihopa får en jättehärlig julhelg!!
    Kramizar Malin och Rasmus

Svar på tråden någon runt skövde??