Inlägg från: Myggan97 |Visa alla inlägg
  • Myggan97

någon runt skövde??

Tjenis Lissi!!!!
    Bor mellan Skövde och Skara i lilla Istrum......
    Har Bf 20/12....
    Är du oxå Fika sugen??

• Myggan97

Vore ju kul om det blev några nyblivna oxå.... så man kan få längta ännu mer!!
    Vilken tid den 5:e då??? Fm är bättre för min del eftersom sambon är hemma på Em.... Hur funkar det för er andra??

Ska passa på att åka till Babyproffsen då oxå.... Där kan man ju gå i timmar.... (trots att det är så litet )

• Myggan97

ALLA får väl komma..... Om dom vill förstås.... Jag tycker bara det vore kul att se lite bebisar och höra hur det var med förlossning och sånt!!!!

Sunce------>
    Jag kan köra dig till förlossningen om det skulle dra igång mitt i!!

Hjohanna------->
    Jag tycker oxå det är kul att vi är fler än bara jag och du som håller tråden levande... Inget illa mot dig heller... *pay back...*

• Myggan97

Tror inte att vi har kommit längre än att vi har bestämt den 5: nov. och förmodligen FM..... Vart ligger Helensgården?? Har som sagt aldrig fikat i Skövde om man inte räknar Comerce. (och det gör jag inte)

• Myggan97

Det mesta funkar för mig med!!!! Har dock ett krav.... Sockerhalten måste vara HÖG!!!!!!!!

Lissi------>
    Om man fortsätter upp förbi Krikelin mot den gatan där bion låg förut då eller??

• Myggan97

14:00 passar mig med... Sambon brukar inte vara hemma förren vid 16-17 ändå!!!

Är det nu man ska plocka fram dom röda rosorna så vi hittar varandra.... *ler*

• Myggan97

Ska vi träffas utanför då eller???
    Har skrivit in FIKA 5 nov 14:00 i min tomma kalender....
    *förväntansfull*

Ska väl till Skövde nån dag så jag ska kolla in vart Helensgården ligger så jag inte går vilse..... Vet ju var alla butiker ligger och en himla massa annat i Skövde men Helensgården har jag aldrig varit på.... Men det verkar ju lätt att hitta!!

• Myggan97

Grattis Hjohanna!!!! Vad kul med en av varje.....

Katrin---->
    Himla tråkigt att du inte kan komma men förhoppningsvis blir det fler gånger som du kan komma på...

• Myggan97

Hjohanna------->

Du menar att jag sitter löst nu jag med.... Är ju oxå säker på en tös... Fast magen blir bara lägre och lägre och hjärtljuden ligger ju för det mesta under 140....
    Månne det bli en pojk?? Isåfall går jag till historien i både min och Jörans släkt.... Alla andra har fått en tös först och sen en pojk!!!

Fast jag har ju alltid varit lite motvalskäring!!

• Myggan97

Ett JÄTTE grattis till Alva!!!!
    Du följer väl oxå med och fikar???

Suzieq, Det slog mig precis att på måndag går jag in i v. 34, alltså bara 4-8 veckor kvar nu...... Det innebär ju att du har 3-7 veckor kvar!!! Fuskis......

Svar på tråden någon runt skövde??