• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Elisia

Åh, vad bra att du frågade NRosa för det har jag också undrat. Behöver absolut inte vara något avancerat för nu MÅSTE jag ha något bättre än mormors begagnade...
    Godmorgon, alla, förresten! Någon inne ännu?

• spacecandy

Juliah: Kanske något till din tvätt stuga?

wonderfulgraffiti.com/photo_album.php

NR: Om du ska köpa symaskin så är det mycket bättre att lägga ner lite mer pengar på den än en från rusta, lönar sig i längden! Menar nu inte att du måste köpa en av de dyraste, men om du vill ha ett bra resultat så ska du inte köpa den absolut billigaste. Trust me, du vill inte sitta där med en maskin som förstör dina vackra tyger..
    men kanske den här..?

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=168550&ST=Sök&SearchBackLink=%2fListPage%2fListPageSearch.aspx%3fName%3dsymaskin%26Color%3d%26Size%3d%26FromPrice%3d0%26ToPrice%3d0%26SimpleSearch%3dTrue%26ST%3dS%c3%b6k

• NyfikenRosa

spacecandy: ja det är ju inte såå farligt mycket pengar men frågan är ju om den är så mycket bättre än en rusta. det är så svårt att veta. den enda jag vill kunna göra är ju att använda en rak söm och kanske avancera til zick zack haha..

• spacecandy

NR: Ha ha! Där har du ju en billig symaskin!

• NyfikenRosa

spacecandy: ja.. funderar starkt på att lägga ett bud

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!