• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • pr32

Kan tillägga att jag hade en hel matrumsmöbel till det där skåpet...med bord, stor soffa och 8 stolar... Bordet är på soptippen, soffan är hos mina föräldrar och stolarna står här hemma lite överallt.

• NyfikenRosa

har shoppat fina kuddfodral idag..aina heter dom

• Eddan

pr32: jag är helt inne på nublus förslag till ditt skåp. Byt beslag och byt ut glaset mot hönsnät!

• Englavingar

Sabika...vilken fin spegel!!!

Jag har precis målat klart en stor guldspegel här hemma till vit....den blev riktigt fin!!!

• juliah

spacecandy, vad gulligt av dig, ska studera noggrant senare ikväll :)

Jag säger som samla angående skåpet pr, väck med ovandelen och behåll underdelen!

nr,menar du de virkade kuddarna på ikea, vill ju också ha ju...

• Eddan

Sabika: jag tycker att din spegel är jätteful! .
    Skämt åsido - jag var med Sabika och köpte spegeln igår och jag var lite avundsjuk att hon hittade den först. Men jag är nog trots allt inne på att jag vill ha en guldaktig spegelram istället, för att bryta av mot alla vita möblerna i mitt vardagsrum.

• Monsa

Hönsnätet var verkligen en kanonidé!

Jag har inte sett om dom har någon på jysk men det är inte svårt att hitta speglar som man kan måla om.

Jag blev så inspirerad att min fönsterspegel nu ligger och blir ommålad till vit på köksbordet Målade med lite mörk färg under runt kanterna innan så jag eventuellt kan slipa lite för att få den lite så där gammal och sliten.

• pr32

Monsa: Kul med fönsterspegeln! Jag har inte fullt lika kul fönsterjobb...håller på att skrapa och måla om samt kitta samtliga fönster på hela huset! Aptråkigt!!

• NyfikenRosa

juliah... nej de virkade heter arden men de fanns inte.. aina är vanliga enkla vita.. detta är dagens vill ha från nyfiken rosa: www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=60852&langId=-11&categoryId=15646&chosenPartNumber=10087738 till tvättmedel www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=60758&langId=-11&categoryId=15964&chosenPartNumber=00093198

• nublu

NR : Jag vill också ha de burkarna och några sådana korgar.

Och jag vill ha trasmattor! Sjukt, jag vet men jag blev jättesugen!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!