• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Smajla

jen - nej då, det tror jag funkar fint, tror jag sett det nånstans men vet inte riktigt var. kan nog bli riktigt snyggt!

//Smajla
  • jen05

Nyfiken rosa: sök på goggle, jag hittade en del varianter! ellos hade ju bla med lite spets på....

Smajla: jasså du tror det..... jag hade velat se en bild på det, men hittar ingen=(

• Smajla

jen - jo, jag tror nog det blir snyggt. jag har också googlat lite men hittar inte heller tyvärr..

//Smajla
  • millface

Mystjejen o Smajla:  He he jo tack så är det när man har gått en veckas övertid och gör ALLT som kan få bort tankarna på bebislängtan!

Skulle ju ha fött i lördags men icke...

Så nu jä*lar ska det målas tills ungen kommer ut!

Jen -verkligen snyggt. Håller också tummarna för ditt bord.

• Smajla

millface - aha, så det är ett trick för bebisen att ska komma ut då ja Skrattande

//Smajla
  • millface

Ha ha nej snarare ett trick för den blivande mamman att inte go insane

Bebis verkar ju vara envisar än en åsna så den tittar väl inte ut förrän den känner för det *bitter*

• Smajla
    SkrattandeSkrattande

nej, du har nog rätt - h*n har väl bestämt sig för att jäklas lite Flört
    //Smajla
  • Smajla
    Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/php2uxzxm.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Köpte förresten den här krukan på rea idag för 19:- - lite sand och växter till sen så fick den sin plats i vardagsrummet..
    //Smajla
  • NyfikenRosa

tänkte höra med er tjejer om ni vet någon bra och billig symaskin... jag vill ha enklaste möjliga.. vågar man tex köpa en på tradera? ellos? rusta?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!