• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Ankmor

NyfikenRosa det var ju fiiiiiiiiint!!!!

• jen05

Samla:Jag är ute efter sån där lampa du har i din dotters rum på skrivbordet, var har du fått tag på den? sen hade jag velat ha "lampkjol" till...såg detta på lantlig design men både lampan och lampkjolen är ju så dyr...stod inget pris på lampan men jag antar att den är dyr eftersom lampkjolen kostade 400:-..... blev lite rörigt men hoppas du förstår!

• juliah

Lampkjol måset jag ha!!! Tänkte om man kunde knåpa ihop ett själv men har inte hittat sådant tyg, ngn som vet vart man kan köpa typ voile eller organza tyg?

• NyfikenRosa

juliah.. finns det inte värsta stora tygbutiken i sickla?

• juliah

Jo det gör det, får kolla den när jag åker dit, förhoppninsvis snart då ett par ljusstakar måste införskaffas :) !

• jen05

julia: Ja det kanske man skulle klara av, det ser inte så avancerat ut, men det ser ju ut som att det är någon bokstav eller liknande på lampkjolen, ett broderi eller nåt om jag inte minns fel?? det kanske blir svårare...

men tyg finns nog på vanliga tygaffärer, eller så kan man beställa från typ ellos!

kan ingen som har plustjänst klistra in den här? så det är lätt att gå o titta lite då o då?

• juliah

Finfin lampkjol från whitesense, finns på lantligdesign bla
  • Marylo

tack för tipsen! Har vart på Ikea idag (hela dagen + massa andra möblelaffärer) för att försöka hitta nya möbler som passar in. Ni har bra tips jag har värkligen tagit åt mig! Funderar på Möbler som liknar Indoserien på mio...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!