Inlägg från: nublu |Visa alla inlägg
  • nublu

Lantlig/Romantisk inredning!

Fragglerock: Yepp, de är det! Jag köpte 2 röda fast jag var jättesugen de luxe på de bruna. Älskar den där chokladfärgen...
    De finns i brunt, grönt, turkos, röd och marinblå. Så läckra! Värda vartenda korvöre!

Inredningskoma är bara förnamnet... Tur att jag bara är i Nässjö 2-3 dagar i veckan och inte hinner springa på stan varje gång!

• nublu

Pärla1 : Jag bor i Boxholm, ca 2 mil norr om Tranås. Jag pluggar på Yrkeshögskolan i Nässjö så det blir några resor dit varje vecka. Man måste ju fördriva tiden med nåt...

Eksjö är trevligt, jag har en del släktingar där.

• nublu

Pärla 1 : Världen är stor som en skokartong ungefär!

Idag har jag fått hem mitt porslin som jag köpte på Tradera. Ska bli spännande att packa upp! Och mina saker från Hem Ljuva Hem är visst också på G. Måste ta mig i kragen och måla färdigt väggarna i arbetsrummet också!

• nublu

Lola : Grattis till huset! Det finns bara en sak som är härligare än att äga ett hus - att inreda det!

• nublu

Idag kom mina grejer från Hem Ljuva Hem. Snabbt skickat eftersom jag beställde i fredags. Jättefina saker, fotar när jag får tid, vilket inte lär bli idag. Barnkalasgästerna kommer 13.30 och tårtan är inte påbörjad än!

• nublu

Smultronet: Ring och fråga dem snällt om de kan skicka.

• nublu

Smajla : Du menar väl *1,25 med momsen?

Mein Gott, jag har lego överallt, måste köpa leksakslådor!!!

• nublu

Smajla : Så lite så! Alltid kul att briljera med det lilla jag lärt mig i ämnet affärsekonomi. Billigt var ordet, sa Bull. Varför måste jag bo i en sådan hisklig avkrok där det inte finns nåra YC alls?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!