Inlägg från: nublu |Visa alla inlägg
  • nublu

Lantlig/Romantisk inredning!

Men etiketter finns ju i Pandurokatalogen (pappersvarianten). Sett dem med egna ögon.

• nublu

Smajla : Fy 17 vad ni är kräsna alltså!

• nublu

Klart att det är e-bay...*suck* Jag som lovat mig själv att det blir INGET e-bay förrän jag har jobb. En morot så bra som någon i jobbsökandet!

• nublu

luscious : Nixpix, Formex är en fackmässa! *viska* Fast jag fick inbjudan i år också fast jag avlivade mitt företag i våras så jag hade kunnat gå.

• nublu

Madicken : Handplockat är en affär. Finns en systerbutik till den (också i Linköping) men kommer absolut inte på vad den heter nu. Kan det vara Butiken Med Mera tro?

• nublu

Eddan : Shit, den skylten vill jag ha!

Åh, jag vill måla färdigt arbetsrummet, har ju en strykning kvar, så att jag kan få upp gardiner och börja PIFFA.

• nublu

Lola : Jag funderar på ett sådant insynsskydd till vårt badrumsfönster. Är så less på det gamla bubbliga glaset som sitter där nu. Ska byta nästa år när det är sommar och varmt.

Åh, såg ni det supercharmiga gungfåret på www.formodesign.se ? Finns på barnavdelningen!

• nublu

Sabika : Var har ni köpt era skyltar?

Therre : Dålig idé som min 3-åring brukar säga. Hör med färgaffären men jag TROR att det finns mjukgörare i våttapeten som gör att färgen liksom blir gummiaktig och aldrig stelnar helt. Har för mig om att jag läste det i AiH för några nummer sedan.

• nublu

Instämmer med Smajla. Kanske vitt överkast med bruna kuddar? På skänken fotografier med mörkbetsade träramar el dyl?

• nublu

Vilja : Jag vill också till Ambience! Och Lavender Fields! Och Koffert! Och....alla andra fina affärer som finns!

• nublu

Flatt : Beror ju på vad du är ute efter. Allt i Hemmet ger ju en mer allmän "input" men har en hel del danskt och lantligt (tycker jag iaf). Hem & Antik är bra om man gillar ett lite äldre stuk och är nyfiken på antikviteter och vill lära sig mer. Och är man som jag en trädgårdsmulle och gillar inredning så är Drömhem&Trädgård ett bra val.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!