Inlägg från: juliah |Visa alla inlägg
  • juliah

Lantlig/Romantisk inredning!

englavingar, visst doftar dom ljuvligt, jag har även country linen som doftar gott men clean cotton är bäst! Dom har även härliga dofter till jul, om man vill fuska fram en juldoft!

• juliah

magnooli, det finns en hel tråd under ehminredning som handlar om yankee candels, köpställen står där!

• juliah

Elisia, OTROLIGT vackert hus ni köpt, puuh, blev alldeles matt, så vacker!

• juliah

vilja, den är grå, ljust grå, så om du är ute efter vitt så funkar nog inte den, den är visserligen fin men inte vit...

• juliah

vilja, jag har bokhyllorna, är nöjd med dom! Har sett skåpet och tycker att det är fint, som du säger så kan du ju måla den sen...tycker att du ska slå till, billigare än så kan du ju inte få ett skåp!

• juliah

Jag kan liksom inte riktigt avgöra om den är otymplig, bokyllorna är väldigt nätta iallfall, den färgen har dessutom utgått så slå till, om du inte hinner måla den med det samma så är den ljusgråa finare än den träfärgade som jag tror fortfarande finns på ika.

• juliah

englavingar, jodå, jag har bara inte hunnit sy ihop dom, gjorde vissa med pärlor o lite annat så det blev lite pilligt, kanske hinner jag göra färdigt dom imorn, lägger upp bild sen förstås :) !

• juliah

Dessa burkar från IKEA tipsade nyfiken rosa mig om, fina att ha tex tvättmedel i. Ska definitivt inhandlas under nästa IKEA tripp, hoppas det blir snart...
  • juliah

Här kommer lite bilder på linnehjärtan som jag gjort! (Fick inspiration från boken Vit jul)
    Tänker nog göra vita och linnefärgade att hänga i granen till jul, dock utan pärlor o annat...
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!