Lantlig/Romantisk inredning!
englavingar, visst doftar dom ljuvligt, jag har även country linen som doftar gott men clean cotton är bäst! Dom har även härliga dofter till jul, om man vill fuska fram en juldoft!
englavingar, visst doftar dom ljuvligt, jag har även country linen som doftar gott men clean cotton är bäst! Dom har även härliga dofter till jul, om man vill fuska fram en juldoft!
magnooli, det finns en hel tråd under ehminredning som handlar om yankee candels, köpställen står där!
Elisia, OTROLIGT vackert hus ni köpt, puuh, blev alldeles matt, så vacker!
vilja, den är grå, ljust grå, så om du är ute efter vitt så funkar nog inte den, den är visserligen fin men inte vit...
vilja, jag har bokhyllorna, är nöjd med dom! Har sett skåpet och tycker att det är fint, som du säger så kan du ju måla den sen...tycker att du ska slå till, billigare än så kan du ju inte få ett skåp!
Jag kan liksom inte riktigt avgöra om den är otymplig, bokyllorna är väldigt nätta iallfall, den färgen har dessutom utgått så slå till, om du inte hinner måla den med det samma så är den ljusgråa finare än den träfärgade som jag tror fortfarande finns på ika.
englavingar, jodå, jag har bara inte hunnit sy ihop dom, gjorde vissa med pärlor o lite annat så det blev lite pilligt, kanske hinner jag göra färdigt dom imorn, lägger upp bild sen förstås :) !