Inlägg från: juliah |Visa alla inlägg
  • juliah

Lantlig/Romantisk inredning!

Pärla, har du lagt in bilderna i ditt galleri här på fl och sedan provat att lägga in dem?

• juliah

hampo, vilket sött bord!

lpw, har du sett vår hatthylla? Kommer från i tid och rum...

• juliah

lpw, jag ÄLSKAR himla, har gardiner, badrumsmattor, kuddar, sängkläder till lillen o lite annat därifrån. Toppenfint är det verkligen...

• juliah

En fråga till er som målat möbler, har ni grundat med annan färg först? Köpte en barnsäng på loppis idag och planerar lite inför målandet...i och med att det är en barnsäng så vill man ju också ha en så snäll färg som möjligt, tips någon?

• juliah

jen75, det är värt pengarna att köpa en lite dyrare pensel, iallfall inte den billigaste varianten, blir snyggare resultat på så sätt! Vad ska du måla...*nyfiken*?

• juliah

Jag har varit på både ambiance och koffert! Ambiance hade väldigt mycket fint, blandat nytt och gammal till helt ok priser. KOffert var snäppet dyrare, hade en jättemysig barnavdelning också...

• juliah

Denna lampklolen bara måset jag ha, tänkte eventuellt ha den på en lampa som ska stå på skrivbordet! Dom är sååå fina!

• juliah

Är det ngn härinne som har en docksäng i gammal stil? Jag tänkte påbörja mitt projekt med att måla min och sy lite sängkläder till! Vore kul o se bilder för lite inspiration. Skulle ju vara så fint med ett quiltat överkast till men mina sykunskaper räcker nog dessvärre inte så långt...

• juliah

nyfiken,
    Har du fått hjärboken som du beställt ännu? Är så nyfiken på att få höra om det fanns ngt roligt i den.

• juliah

Mystjejen, Oj så fin din soffa blev, super verkligen!!! Hur har du gjort med fårskinnet? Är det äkta skinn?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!