• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Ankmor

nublu, vad är det man säger? Man saknar inte kon förrän båset är tomt. Fast här hann ju inte båset bli tomt förrän bonden saknade kon. (gubben vill inte flytta...hehe!) Grattis(?)!!

• therre

Till bänken i tvättstugan hade jag bestämt mig för något lintyg i brunt/beige eller något sådant som draperi, men nu har jag ju fått värsta beslutsångesten ju... rosor med vit bakgrund är så vackert... men det kanske kan bli kuddar eller pläd av det?

detta -> http://www.stofogstil.dk/bolig99/sgrafik/812972s.jpg tyckte jag var sött

• nublu

Ankmor : Antagligen. Jag kan villigt erkänna att det sved präktigt i själen vid tanken på att någon annan skulle bo i vårt hus. Fast det känns skönt att han fattade beslutet och inte jag eftersom det var hans hemland vi tänkte flytta till.

Men det ska bli kul att ge köket en make-over. Och källaren! Och nya ljusa tapeter i hallen.

• Eddan

nublu: vem ska jag nu hälsa på när jag åker till Estland nästa sommar??

• juliah

nublu, kan man inte få se fler bilder på tvättstugan?

• millface

Ni som tvekade på att beställa väggord kan gå in i mitt galleri och titta på hur det blev hos mig om ni vill.

• nublu

Eddan : Det har jag ingen aaaaaaaniiiing om! Vi brukar snylta på min mans syskon + att vi brukar hysa in oss hos barnens farfar eftersom han bor i min mans hus. Ni kanske kan hyra en stuga? www.baltcott.ee

Juliah : Kan jag få åka till IKEA en sväng först? Måste ha lite trådbackar att stoppa smutstvätt och handdukar i först innan jag fotar. Just nu består inredningen av en tvättmaskin och ett berg av tvätt i en blå badbalja. Varken lantligt eller romantiskt!

Millface : Snyggt!

• Smajla

Jösses vad ni skriver tjejer Flört Äntligen hunnit ikapp er men har inte hunnit kika in hos er alla för att titta på era nya objekt tyvärr. Får bli senare.

therre - ja, Ellos har faktiskt en del fina saker Glad

//Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!