• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Pärla1

hej hej...
    Nu har jag äntligen fått mitt älskade bredband igen..haha...ska försöka hinna ikapp att läsa lite i tråden..

Millface: Kanon fint med väggorden, e lite sugen på att ha det i sovrummet.

• Sylt

Mill --> Superfint Glad

Therre --> Du undrade över priserna på Fridas gård. Jag tycker att hon är billigare än andra ställen. Min lykta kostade 200:-, dörrmattan 185:-, "anslagstavlan" 169.- bl a 

• Sabika

therre: Jättefint tyg!

millface: Fiiiint!

luscious: Söt byrå!

Man blir ju så himla inspirerad av er alla duktiga människor så nu i helgen måste jag också göra ett "fixa-ryck" tror jag

• Svallin
    millface skrev 2006-09-14 15:19:51 följande:
    Ni som tvekade på att beställa väggord kan gå in i mitt galleri och titta på hur det blev hos mig om ni vill.
    vart kan man beställa???
    om man gör det man alltid gjort, får man det man alltid fått....
  • jen05

hej hej! har lagt ut bilder på mina senaste inköp,ljusstakar och kaffekoppar med fat( 6st) men bara en på bild. har även köpt ett fint skrivbord/databord, lägger ut bilder på det när det är målat

Millface: gud vad fint du har hemma! och väggorden var jättevackra, hur mkt kostade dom och vad för färg valde du?

• therre
    Sylt skrev 2006-09-14 18:16:09 följande:
    Mill --> Superfint Therre --> Du undrade över priserna på Fridas gård. Jag tycker att hon är billigare än andra ställen. Min lykta kostade 200:-, dörrmattan 185:-, "anslagstavlan" 169.- bl a 
    Ja, det lät ut som bra priser. Annars brukar ju de flesta affärer ta ganska bra betalt, men smakar det så kostar det ju!
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!