• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • NyfikenRosa

Millface!

Har du varit på miljögården i Lund ? Är det värt att åka dit?

Snart flyttar jag!
  • therre
    therre skrev 2006-09-18 17:48:33 följande:
    Vad tror ni om denna? Jag har ju varit som sugen på slagbord Tänkte om man skulle ha detta i vardagsrummet, ställa min samling med porslinsdockor på. Givetvis målat o patinerat!
    Ööööh. kanske ska bifoga bild?

http://www.blocket.se/view/9435780.htm
  • Mystjejen
    Samla skrev 2006-09-18 16:52:11 följande:
    Sylt: Tack så mycket! (för grattiset!!! )Kurreburre: verkar som man kan fynda på de där lionsloppisarna, har gått förbi där vi bodde innan, men aldrig gått in! Millface: mm jag med, den tidningen är bara helt super, köpte Lantliv igår för första ggn, men tja Drömhem var bättre.... Så irriterad! Kan fortfarande inte ladda kameran, ingen som "ser" var laddaren är? Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Den ligger i en byrålåda...
    Är såååååå sur!
    Skulle börja med renoveringen av sovrummet idag, men ligger i 29 graders feber.
    Typiskt! Nu skjuts allt upp igen... 
  • NyfikenRosa
    Mystjejen skrev 2006-09-18 18:50:41 följande:
    Samla skrev 2006-09-18 16:52:11 följande: Sylt: Tack så mycket! (för grattiset!!! )Kurreburre: verkar som man kan fynda på de där lionsloppisarna, har gått förbi där vi bodde innan, men aldrig gått in! Millface: mm jag med, den tidningen är bara helt super, köpte Lantliv igår för första ggn, men tja Drömhem var bättre.... Så irriterad! Kan fortfarande inte ladda kameran, ingen som "ser" var laddaren är? Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält. Den ligger i en byrålåda... Är såååååå sur! Skulle börja med renoveringen av sovrummet idag, men ligger i 29 graders feber. Typiskt! Nu skjuts allt upp igen... 
    vaddå är du synsk eller? Flört
    Snart flyttar jag!
  • Mystjejen
    NyfikenRosa skrev 2006-09-18 18:52:49 följande:
    Mystjejen skrev 2006-09-18 18:50:41 följande: Samla skrev 2006-09-18 16:52:11 följande: Sylt: Tack så mycket! (för grattiset!!! )Kurreburre: verkar som man kan fynda på de där lionsloppisarna, har gått förbi där vi bodde innan, men aldrig gått in! Millface: mm jag med, den tidningen är bara helt super, köpte Lantliv igår för första ggn, men tja Drömhem var bättre.... Så irriterad! Kan fortfarande inte ladda kameran, ingen som "ser" var laddaren är? Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält. Den ligger i en byrålåda... Är såååååå sur! Skulle börja med renoveringen av sovrummet idag, men ligger i 29 graders feber. Typiskt! Nu skjuts allt upp igen...  vaddå är du synsk eller? Snart flyttar jag!
    Nej! inte direkt...men man kan ju gissa...kan ju funka...
  • Samla

Mystjejen: tack för gissningen men det var fel, har hittat den! Den låg där den alltid legat, hehe Trist att va sjuk, krya på dig!

therre: absolut, för det priset, verkar vara litet också ihopfällt!

Jag har hittat en sak på Blocket som jag vill ha, men har absolut ingen plats! Puschar maken för att vi ska bygga ett extra förråd som man kan ställa undan möbler i  (bla)

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • millface

NR: Nej jag har inte varit där...

Har dom mycket att välja på?

• therre
    Samla skrev 2006-09-18 19:23:52 följande:
    Mystjejen: tack för gissningen men det var fel, har hittat den! Den låg där den alltid legat, hehe Trist att va sjuk, krya på dig! therre: absolut, för det priset, verkar vara litet också ihopfällt! Jag har hittat en sak på Blocket som jag vill ha, men har absolut ingen plats! Puschar maken för att vi ska bygga ett extra förråd som man kan ställa undan möbler i  (bla) Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    ja, tycker det är fint när man kan ha slagen(?) hängandes bara
  • juni mamma

Helt underbar tråd!!
    Är det ngn som vet (helst nätshop) var man kan få tag på förvaring, typ plåthink o dyl, som ser lite antika ut? Ska ha till tvättmedel. Kartongerna är ju inte så fina...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!