• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • therre

har någon bilder på krackelerade möbler ni gjort om? är så grymt sugen på att göra det med någon möbel, gäller bara att hitta någon först 1

• enlitenbitkaka
    http://www.tradera.com/auction/aid_32763385

http://www.tradera.com/auction/aid_33170960

http://www.tradera.com/auction/aid_33046819

Lite Tradera-tips

By the way...ingen som vet vart jag kan få tag på en vit sängkappa till en 160-säng? Det ska vara en rak model utan "rysch-pysch"....Ellos har men den finns bara i rött/beige/blått.....Gärna till err hyffsat pris!

♥
  • Kurreburre

Hallå allihop!

E det nån som känner till någon svensk e-shop som har liknande saker som den här www.seejanework.com?
    hade tänkt beställa från dem fast de inte ligger i Sverige, men det verkar inte som det går. har mejlat dem o fragot om det går o ordna.
    På väg hem från Skåneplantan igår svängde jag inom Lions loppis i Staffanstorp. Där stod en vit, snirklig herrbetjänt o väntade på mig 10 kr skulle de ha för den!!! Åkte hem med den o slängde ut sambons, pappas fula från 60-talet. Den här passar perfekt i vårt sovrum.

• nublu

luscious : Ikea, eller kanske eventuellt Hemtex.

• millface

ÅÅÅ köpte nya Drömhem och trädgård idag...

Massor av fint i den som vanligt!!!

• Samla

Sylt: Tack så mycket! (för grattiset!!! )

Kurreburre: verkar som man kan fynda på de där lionsloppisarna, har gått förbi där vi bodde innan, men aldrig gått in!

Millface: mm jag med, den tidningen är bara helt super, köpte Lantliv igår för första ggn, men tja Drömhem var bättre....

Så irriterad! Kan fortfarande inte ladda kameran, ingen som "ser" var laddaren är?

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Pärla1

Luscious: Vi har en exakt sådan byrå som bild 2, som vi målat om vit. Kommer lägga upp bilder på vårat sovrum sen när våran säng kommer Glad
    Vilken söt ask!

• therre

Vad tror ni om denna? Jag har ju varit som sugen på slagbord Tänkte om man skulle ha detta i vardagsrummet, ställa min samling med porslinsdockor på. Givetvis målat o patinerat!

• NyfikenRosa
    enlitenbitkaka skrev 2006-09-18 14:15:57 följande:
    www.tradera.com/auction/aid_32763385www.tradera.com/auction/aid_33170960www.tradera.com/auction/aid_33046819Lite Tradera-tips By the way...ingen som vet vart jag kan få tag på en vit sängkappa till en 160-säng? Det ska vara en rak model utan "rysch-pysch"....Ellos har men den finns bara i rött/beige/blått.....Gärna till err hyffsat pris!                                                               ♥
    kolla åhlens?
    Snart flyttar jag!
  • lilla Uv

har för mig att jag sett sängkappa på haléns.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!