• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • juliah

Englavingar, guuud så vi sprang runt på stan...är alldeles utmattad...
    Det skulle handlas kläder till lillkillen, kläder till mannen, kläder till mig och så lite inredning på det, puuh!

Köpte iallfall i inredningsväg en fin lampfot på MIO samt en ljusbrun gant kudde med stjärnor, inte så romantisk men blir så fin till hösten då jag kör rätt mycket brunt med allt det vita :) !

Ångrar dock en grej, var inne på Ambiance och hittade en ursöt liten spegel, Varför köpte jag inte den kan man ju fråga sig?

Har även fått ett löfte om en massa lexingtonhanddukar till min 25-års dag nu i september! Vita så klart ;)

Tänker åka till åhlens nästa v o köpa ett fint skoställ i vitt med kryss och en tvättkorg klädd med tyg som har en spetskant, orkade inte släpa på dom idag...

• Englavingar

Juliah...vad kul att ni fick en lyckad dag med en del roliga inköp. Jag är också sugen på lexingtonhanddukar, men de kostar ju en del så det gäller att prioritera. Vilken bra ide´att önska sig det, tyvärr har jag nyligen fyllt år...så det får i så fall bli till jul.

Är tvättkorgen, gjord i vit korg? Stog nämligen på Åhlens och tittade på en fin i vitkorg...kanske det är den du ska köpa.

• juliah

På åhlens finn söta örngott med spetskant, 75 kr tror jag att dom kostade, ska nog köpa ett par nästa vecka!

• juliah

Näe, den är naturfärgad, mer en korg som man bär tvätten i, det kanske inte ens är till för det men den är jättefin, 175kr kostar den!

• juliah

Ja lexington är dyrt men ack så bra kvalité, jag känner att det kan vara värt det eftersom det är ngt man använder dagligen , får bli lite vardagslyx :), ja man kan ju alltid önska sig eller köpa på sig en lite då och då!

• Samla

supermamma: Så gör jag också (med fejkorkideé) fast med kruka, är usel på blommor!!! Skrattande

malins79: åh supersnygg byrå!

Korall: jag har en från Indiska, finns tyvärr inte kvar. Men de brukar ha fina speglar annars.

juliah: va bra att ni haft en bra dag idag! Vilken lampfot blev det? Visst är det störigt när man inte köper o sen ångrar sig!!!

På tal om fejk: Skrattande

[Stäng fönstret]
    Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Mystjejen
    Samla skrev 2006-08-05 21:02:32 följande:
    supermamma: Så gör jag också (med fejkorkideé) fast med kruka, är usel på blommor!!! malins79: åh supersnygg byrå!Korall: jag har en från Indiska, finns tyvärr inte kvar. Men de brukar ha fina speglar annars.juliah: va bra att ni haft en bra dag idag! Vilken lampfot blev det? Visst är det störigt när man inte köper o sen ångrar sig!!! På tal om fejk: [Stäng fönstret] Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Snyggt!! Jag är suuuperdålig på växter, har en halvkul orkidé. Det är den enda växten jag har.... Var har du köpt dem?? Är alla fejk??
  • Vilja78

Tänkte precis fråga vad ni gör av alla skor.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!