• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • juliah

Hej tjejer,

Idag har det shoppats ytterligare, lite yankee candels, skohylla, tvättkorg! Så skojigt att shoppa! Martha stewart har ju en hemsida, finns en hel del där!

Här kommer iallfall en bild på lampan från mio som jag köpte, skärmen är från coop, hihihi!!!

• Våran lilla familjs

juliah>> Jaaa, det har hon ju såklart!!! Tänkte inte på det... Här skall surfas...
    Letar oxå tvättkorg... Finns det snygga på Åhlens?

Ngn mer som längtar till jul & alla vita snygga julsaker som väntar...? Jag vet - jag är tokig ! Försökte t.om shoppa boken "Vit Jul" men den hade utgått...

• Pearls Of Paradise

juliah : va fin lampa!

• juliah

Smajla, TACK, är så grymt nöjd med skärmen för 39 pix!

vlf
    JAAAAG längtar, lovar att komma med en massa bra tips från boken Vit jul eftersom jag har den, åååå, det riktigt kliar i fingrarna att få börja pynta och göra fint. Men vi får hejda oss, nu är det sommar och det är ju underbart det med :)!

• Rut

Våran lilla familjs: Jag var också på jakt efter den boken:)

juliah: Snygg lampa!

Här jobbar vi på att komma iordning. Ikväll ska vi få upp tapeterna i sovrummet. Sonen ska nattas om 6 min. Sen ska tapetbordet fram. Bilder kommer så fort vi är klara!

Skulle vilja grunda en stol ikväll också. Få se om orken räcker.

Funderar på om färgen från sovrummet skulle räcka till min lilla passage. Men vad tror ni om sandfärgat till antikbets? Känns som om det kan bli sådär. Blir nog tvungen att köpa mera färg:)

• Elisia

Eddan - välkommen! Kul att vi blir fler och fler i tråden men nu känner jag att jag börjar tappa kollen och kan inte riktigt hålla isär vem som är vem. Måste gå in i presentationerna och kika stup i kvarten.
    Precis som du, Eddan, så är jag jäkligt nyfiken på vad huset i Lerum kommer att hamna på så vi får försöka hålla koll! Så snart någon hör något så tjoa till!

/Elisia

• Våran lilla familjs

juliah>> Ja, sommaren ÄR ju inte slut... Men som inredningstokig så ligger vi ju alltid steget före, eller hur ?!
    Ser iaf fram emot alla tips från boken... Senare i höst...

• Destroijer

Juliah- Här är en till som i tankarna börjat planera inför julen, jag är på jakt efter Kopparbunkar eller antiksilvervaser, så snuggt att ha hyacinter och tulpaner iGlad

• Samla

Är det någon som vet var man kan köpa hållband (sådana där lite bredare formbara metallband)? Eftersom jag inte hittar någon ljuskrona funderar jag på att själv göra en! Skrattande

juliah: cool lampa, hejja Coop!! Flört

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!