• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • juliah

Samla, guuud vad söta, jaha, då ska här pysslas, måste bara införskaffa material först, kanske inte så bra om jag använder mormors gamla fina spetsar hehehe...

• juliah

Vad använde du för lim, textillim?

• Samla

systernegativ: tack, Skrattande det funkade inte för jag tagit bort bilden från galleriet! Men nu ligger den där.

julia : tack! Glad Som sagt var inget speciellt, bara lite kul pyssel! Tog ett lim jag hade hemma, men det är nog bäst med textillim.

Förresten tipsa gärna om lampor ni tycker är fina, typ kristallkronor, hängandelampor etc! Sååå svårt med lampor!!!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • juliah

Samla, jag gillar den där (vet ej namnet) moderna kristallkronan...haha, ja vilken beskrivning jag kom med då, ska försöka hitta den istället kanske!

• Mystjejen

Tack för tips! Är nog inne på just det att ställa sofforna mittemot varandra. Ska städa mer imorgon så att jag kan flytta runt på möblerna lite... Det är ju lättare att se utan allt stök.

Får krupp när det inte blir klart och ordning någon gång...
    Men idag har vi fått upp lite hyllor och sådant i tv-rummet/kontoret så det närmar sig...
    Fast det är klart alltid dyker det upp nåt projekt...
    Millface: Vad snyggt du gjorde skåpet! Vill också ha ett!!
    Englavingar: Brickbordet är från Åhlens, från deras utemöbler.
  • spacecandy

Samla: Jag har en lampa från Åhlens i mitt sovrum som är fin! Har bild på den i mitt galleri, inte världens bästa bild men man ser hur den ser ut i alla fall. (Ligger under starka bilder.)

• Det ljuva livet

Hej! Tänkte haka på er tråd om jag får !

Mamma³
  • NyfikenRosa

Klart du får det! kom med massor av tips vet ja! Flört

• Det ljuva livet

Bra tips för er som gillar orkideér men inte gillar när alla blommorna trillat av. Köp en fin sidenorkideé på pinne och stick ner i blomkrukan.. Brukar få många komplimanger för mina välskötta orkideér .

Mamma³
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!