• StinaTina

Höstmammor 2005 - Linköping - 2

Dax igen för ny tråd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-10 16:57:49:
    Allergilista:

Ligre: mjölkprodukter,sojaprodukter, nötter/mandel/jordnötter, morot och jordgubbar och stenfrukter dvs äpplen, päron etc.
    Criwi: Nötter, mandel, kokos, blå vindruvor, persika, kiwi
    Fröken: Nötter (ej mandel o jordnötter), nypon
    Linfre: Mjölkprodukter (så länge hon ammar)
    Songbird: Alla nötter, mandel, plommon, persika, aprikos, nektarin, kiwi
    Maria73: Kiwi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-23 11:22:48:
    April
    28 Lovina

September
    16 Samuel 21 Ebba
    26 Vilhelm 30 Saga

Oktober
    2 Ludvig 6 Meja
    13 Freja 15 Tyra
    25 Alice

November
    10 Agnes 14 Alma
    21 Emma 24 Ida
    27 Tim

December
    28 Hampus
  • Svar på tråden Höstmammor 2005 - Linköping - 2
  • Maria73

TEzz, Criwi, Linfre: Gääääsp...ser ut som om vi oxå får pallra oss upp imorron då Man är ju ett flockdjur ;-D

• Maria73

Haha...ja. Jag känner mej som en liten såndär jordekorre som far upp o ner i hålen o kollar vart alla andra jordekorrra är

• Maria73
    Nu drar jordekorren ner på stan...bye bye
  • mysan1970

Ulle tack för jättegod fika, speciellt rulltårtan med grädde mums. Det var kul att träffa alla igen. Fin lägenhet och barnsäker sånt gillar jag. Lovina ska ju inspektera varje rum och helst ta på varenda liten pryl som finns.

Jag var helt slut efter fikat, men kunde inte låta bli att åka till Cupolen på tillbaka vägen hem. Det kostade mej 200 kr och en påse med kläder. Men som vanligt är det ju alltid kul att fynda.

• Tezz80

Tack för en trevlig och mumsig fika i dag!

Nu blir det lite slötittande vid tv:n.

• linfre

Tack Ulrika med familj för trevlig fika. Hampus somnade gott på vägen hem efter att få ha suttit och hållt Emma i handen en stund medan vi gick. Gulligt eller hur!?

• Lenabagare

Hej

vad duktig du är Bondbruden, som engagerar dig i politiken. Grattis till framgången och hoppas du kommer med i Kommunfullmäktige. Det behövs fler yngre förmågor i politiken i framtiden så det blir lite tillväxt.

Jasså Emma har också busat runt om nätterna, Nina. Det känns lugnande att höra när fler har samma fnurra. Vi var väl flockdjur eller hur du uttryckte det så bra Maria?

Jag var ledsen att vi inte kom iväg på fikat i dag, men man tvingar inte en bebis hur som helst utan det är bara att gilla läget har jag förstått. Ha det så trevligt i Norrköping i morgon förresten. När jag bodde på Sturegatan 6 praktiserade jag ett antal veckor på på Arla mejeri i Norrköping. Ofta var jag så sen att jag såg tåget rulla in på perrongen när jag kom ut ur ytterdörren. Fattar inte att jag hann men jag kutade rakt över den trafikerade Industrigatan, hoppade över muren, rusade in i valvet och ner i trappan genom tunneln och upp för trappan och in genom tågdörrarna som just höll på att gå igen. Och jag minns faktiskt aldrig att jag missade tåget.

Sov gott från
    Lena och Tim.

Svar på tråden Höstmammor 2005 - Linköping - 2