• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Bumsan80

Tack för gårdagskvällen! Det var trevligt att träffa andra som är i samma sits... Hoppas verkligen att det blir fler gånger.

• Anna o Marthine

Ja, tack för gårkvällen. Det var verkligen roligt att träffas. Man hann ju som sagt inte prata så mycket med alla men vi får väl ta och planera in en ny träff snart igen...

Nä, nu ska jag gå ut och njuta av det svala sköna vädret som äntligen är här. Så härligt det är att kunna vara ute och slippa svettas!

Ha en fin dag allihopa!

• minnapinna

ååh, lycka till augustibäbis! skitspännande! håller tummarna för er.
    (jag håller fortfarande till litehär, fast jag fått min bebis. hoppas det är ok).

• norskan78

sitter här å väntar på att min sambos bror skall komma å hämta mig och Kevin. Skall till GUNNARSBYN på 40 års kalas.. superkul väder att avra ute i? nääää..

Sen vill jag till Ikea. Jag e lite nojig ang RS virus, så jag tror inte jag törs åka till Happis när dem öppnar med min lilla prinsessa.. tänk hur mycket folk, tänk alla "basseluskar" som kryllar rundt... fast ingen skall ju hänga över lilla "silje" heller. Hur skulle ni gjort? Jag har redan väntat i 6 månader, så jag e faktisk desperat. Vill inte vänta till efter jul heller.. skulle ni åkt med bebben till happis eller skulle ni åkt till sundsvall..

• zasu

Brukar också kika in här då o då fastän jag redan fått min bebis .. nyfiken som man är . Glad

Lycka till augustibäbis ! Hoppas du ligger o snusar bebis nu .. =)

Mamma till guldklimpen Max (060606)
  • IaPia76

Jag instämmer. Det var jätte skoj att träffas igår. Det får vi göra om!

Håller tummarna för dig agustibäbis och hoppas att du har en bebbe snart =)

• HelenZ

Halloj!

Inte är det väl så att detta är ett forum för bara gravida i luleå och omnejd? Känns trist om det ska vara uppdelat i gravida/icke gravida trådar... sååå stort är inte luleå känns det som

tycker att detta gott och väl kan vara ett allmänt luleå forum för alla som vill snacka om ditt och datt, sen att det finns en mamma i luleå tråd det må vara.

hursomhelst så vill jag absolut se er zazu och minnapinna här inne (och alla andra)

tycker det känns jättetrist om alla mammor överger oss!

I väntan på Albin
  • Linrob

Har varit i kontakt med kvinnan på Zencere (hon som håller i profylaxakurserna) hon skulle försöka ha minst en kurs i månaden framöver. Skrev upp mig som intresserad på att delta i oktober. Är det någon fler som tänkt gå utbildning där i höst?

• HelenZ

hmm är det bara jag och min bebis som är vakna?

Vad gör ni alla en lördagkväll som denna, jag vet att ni inte springer på krogen i allafall.

Jag har fått såååå svårt att sova om nätterna nu, vaknar vid 3 tiden för första kisspausen och lyckas inte somna om, sen blir jag hungrig och måste upp och äta nåt och sen somnar jag om vid 6 igen. Sova i skift är inge roligt! Fundersam

I väntan på Albin
  • norskan78

näää, det blir ju inte krogen på minst 1 år:) inte nog med att man e gravid, så skall ju bebben ha mat oxå*ler*

Jag längtar såååå till att få amma igen.. det e så himla mysigt.
    Själv sitter jag å jobbar med bokföring en lördags kväll. Inte kul, men man lär sig ganska mycket. Nånting bra man får med sig i bagaget.

Helenz: va kul att du har din mann hemma nästa vecka. SÅ glad för din skuld.

Svar på tråden Luleå del 3