• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • HelenZ

Nu ringde min darling! Han är i malmö och ska åka tåg till sthlm/sundsvall sen kommer han med buss hit och är framme redan imorgon 18.20! WIIIIIIIIIIEEEE

*glad*

I väntan på Albin
  • norskan78

Jag hänger gärna med på fika igen!

Sugardynamite
    Honungsbebis
    Puffalina
    IaPia
    norskan78

• Sugardynamite

Uppdaterar lite. Ananis föll visst bort.

ROASTERS 18.00 Torsdag den 7 September.

Sugardynamite
    Honungsbebis
    Puffalina
    IaPia
    Ananis
    norskan78

• norskan78

oj sorry.. det kanske var jag som råkade ta bort.. inte alls meningen. syns på Torsdag då..

• Bumsan80

ROASTERS 18.00 Torsdag den 7 September.

Sugardynamite
    Honungsbebis
    Puffalina
    IaPia
    Ananis
    norskan78
    Bumsan80 (kommer kanske, i så fall lite senare)

• Petra B

Hejsan!

Vad kul att läsa att ni träffas redan innan bäbisarna kommit! Hoppas att de blir fler träffar senare oxå ( när jag flyttat upp till Luleå ). Lovar att jobba på min presentation när jag får mer tid.....

Ps grattis Augustibäbis till killen ( tack för att du tipsade mig om den här tråden även fasst du hade värkar!!) PS

• Sugardynamite

Jag ser fram emot att träffas igen i övermorgon! Men den här gången sitter vi väl inne va?

Usch vad jag har ont idag. Blev tvungen att ta värktabletter på jobbet för att klara av att hjälpa kunderna idag. Det är konstigt hur det varierar från dag till dag med foglossningen.

Nu börjar de där ilande känslorna neråt komma. Gissar på Bebis som tänker börja lägga till sig med huvudet neråt och göra sig beredd.
    Fast 8 veckor till känns som låååång tid.

• norskan78

skall vi boka bord på roasters, så vi är säker på att vi får en bra plats. Typ ett hörnbord, då kanske man kan prata lite mera med alla??? Ja, ute blir nog lite för kallt:)

• Alexandra aspioti

hello allihopa! jag kanske oxå kikar förbi på roasters!

• Sugardynamite

Nu har nog HelenZ äntligen fått hem sin darling!!

Svar på tråden Luleå del 3