Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Hejsan alla gravida o alla mammor, vad gör ni ikv?
Vi har käkat tackos o varit o köpt glass så ska ut på en prommis snart sen hem i soffan o frossa ![]()
aquagreen:
va fina bilder!!! var har ni fotat?
aquagreen: Tacos lät gott, själv har jag ätit en gorbys med taco-smak, fick duga för mig ikväll ![]()
ELLSKLING - TACK vi fotade på fotolagunen
helen z: jag ammade Kevin tills han var 7 månader.. och det tyckte jag var lagomt.(fast jag saknade ju den närheten man fick med honom), och skulle det vara så att du inte kunne amma, ja, då är det så. Det sista du skall göra är att anstränga dig att du värkligen skall amma, för då kan det gå snett.
Och bokföringen är för mitt eget företag. Min brors fru var hit idag, och vi upptäckte att jag hade missad lite.. så nu skall jag göra om allt från början.(men det har gått realativt fort)
Du skall inte åka ner till stockholm? ta in på hotell och bara mysa på en stund.
usch... har ni läst/hört om bilen som kört över kajen i södra hamn? Läskigt
hoppas det gått bra.. men det verkar inte så...
oki.. men tänk på att du oxå skall ompysslas:) jobba inte ihjäl dig bara.. tror nog han tycker det e skönt att komma hem.. men elelr utan sina cookies;)
Vart har du hört om olyckan? var det rattfylla eller? nere vid brasseriet eller?