• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • HelenZ
    Norskan78: hmm vad töntigt det känns att skriva ditt internetnamn när jag "känner" dig in-real-life du vet.. min gamla chef och allt

Nåja, man kan väl gå på krogen men känns som att jag har andra prioriteringar än att lämna bort mitt efterlängtade troll...vill vara hemma och mysa i 18 år hehe.

Hur länge ammade du Kevin? Jag hoppas det ska funka bra för mig med amningen, vad trist om det blir flaskmatning.

Bokföring, är det för ditt företag (inte för Max antar jag hehe..) själv så slipper jag sånt, har jag skattefrågor går jag alltid till Gunnel

Tack så mycket, jag är också såååå glad för min egen skull! Skrattande Känns som att jag kan börja njuta av min graviditet för första gången istället för att oroa mig för allt hela tiden... men än är han inte i Sverige. Han åker med buss från Sarajevo imorgon kl 8 och är i sthlm vid 24 tiden natten mot tisdag sen blir det tåg till luleå troligen.
    Jag börjar bli nervös av nåt skäl hihi.
    I väntan på Albin
  • Aquagreen

Hejsan alla gravida o alla mammor, vad gör ni ikv?
    Vi har käkat tackos o varit o köpt glass så ska ut på en prommis snart sen hem i soffan o frossa

• Ellskling

aquagreen:
    va fina bilder!!! var har ni fotat?

• HelenZ

aquagreen: Tacos lät gott, själv har jag ätit en gorbys med taco-smak, fick duga för mig ikväll

I väntan på Albin
  • norskan78

helen z: jag ammade Kevin tills han var 7 månader.. och det tyckte jag var lagomt.(fast jag saknade ju den närheten man fick med honom), och skulle det vara så att du inte kunne amma, ja, då är det så. Det sista du skall göra är att anstränga dig att du värkligen skall amma, för då kan det gå snett.

Och bokföringen är för mitt eget företag. Min brors fru var hit idag, och vi upptäckte att jag hade missad lite.. så nu skall jag göra om allt från början.(men det har gått realativt fort)

Du skall inte åka ner till stockholm? ta in på hotell och bara mysa på en stund.

• HelenZ
    norskan78: Nää jag har ju vovven och nu så vill vi bara vara hemma och mysa på här hehe Kenan han längtar hem också, han har varit borta nog länge!
    Känner panik att jag måste storstäda, laga mat, baka chocolate chip cookies (hans favoriter) ja, riktigt fixa till här hemma! Har vart och köpt ny tandborste åt han idag och imorgon ska jag nog gå och handla allting han tycker om
    I väntan på Albin
  • HelenZ

usch... har ni läst/hört om bilen som kört över kajen i södra hamn? Läskigt hoppas det gått bra.. men det verkar inte så...

I väntan på Albin
  • norskan78

oki.. men tänk på att du oxå skall ompysslas:) jobba inte ihjäl dig bara.. tror nog han tycker det e skönt att komma hem.. men elelr utan sina cookies;)

Vart har du hört om olyckan? var det rattfylla eller? nere vid brasseriet eller?

Svar på tråden Luleå del 3