• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Bumsan80

AugustiBäbis: Grattis till killen!

Puffalina: Jag känner samma sak. Men för mig släpper det efter ett tag. Vi ses väl på Föräldrarutbildningen i em.

• norskan78

augustibebis: STort grattis till lille emil.

HELENZ:hade nästan förstått att du inte kommer på den här träffen:) inte många dagar kvar. Har du hört nåt från han?

• honungsbebis

AgustiBäbis: Grattis!

HeleneZ: Det hade faktiskt varit lite konstigt om du hade föredragit oss framför honom...

FIKA! JAAaaa! Torsdag kl 18 var ju en bra tid förra veckan, så det blir nog bra den här veckan med. Ska vi tro att Roasters är bäst nu med?

• HelenZ
    norskan78 och honungsbebis: Hihi jaa........ egentligen skulle vi låsa in oss i flera dagar men verkligheten knackar på för mycket.
    Har första föräldragruppen på fredag + att jag har bara shoppat bebiskläder åt Albin än så länge så nu ska vi gå och köpa barnvagn, säng, skötbord, ALLT på en gång.... ååååh jag längtar! Har inte hört nånting från han, men jag kan tänka mig att han ont på rumpan nu, har suttit i bussen 27 timmar nu! Inatt är han framme i sthlm
    I väntan på Albin och min älskling
  • Sugardynamite

Coolt. Fika på torsdag igen alltså 18.00!!

börjar på en lista då:

Sugardynamite
    Honungsbebis
    Puffalina

• Sugardynamite

Augustibäbis: GRATTIS till lillkillen!!!!

• IaPia76

Jag hänger gärna med på fika igen!

Sugardynamite
    Honungsbebis
    Puffalina
    IaPia

• Anna o Marthine

AugustiBäbis: Grattis till killen!

HelenZ: Det låter som att ni kommer att ha fullt upp nu. Vad skönt det måste vara att få hem killen sin, kan förstå att du längtar

• Anna o Marthine

Jag följer också gärna med på fika igen....

Sugardynamite
    Honungsbebis
    Puffalina
    IaPia
    Ananis

• HelenZ

Ananis: ja verkligen, fast nu kom jag ju på att vi ska flytta den 15de september så det kanske vore smart att vänta med inköpen tills vi kommit in i nya lägenheten.... Har jag väntat så här länge kan jag lika gärna vänta ett tag till!

Jag längtar till IKEA öppnar!

I väntan på Albin
Svar på tråden Luleå del 3