• lieh

Dockskåp & Miniatyrer!

Hej!

Är det någon hör inne som är intresserad av detta?
    Har precis börjat med det och behöver lite råd och tips på bra sidor på nätet.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Dockskåp & Miniatyrer!
  • lieh

Funderar lite på belysning. Var köper man såna saker?
    Själva trådarna och sånt menar jag då?

Har även sett att vissa har jätte tunna trådar bakom tapeterna. Sladdarna ser ut som en tejpbit. Ehhh.... svårförklarat!

• lieh

De har gjort om sin sida på dockhus.se va? Tyckte det var lättare att se vad som fanns nu. Tyvärr var där inte den här kabelsladdtejbiten som jag letar efter.

• Paksenarion

ja jag tror att dom har förbättrat sidan lite...

Kanske ska du maila skala minimal... dom brukar kunna ta hem sådant dom inte har...

• lieh

Jag var inne på skala minimal och de skulle beställa hem från Holland tror jag det var. De hade iallafall länkat till en katalog som hade sån här tejpkabelljusband sak. Fast nu blev jag konfundersam och undrar vad mer än tejpen man behöver.
    Jag fattar ju inte språket!

www.eurominis.nl/electra-kopertapesysteem.htm

Nu läste jag noggrannare... Det måste heta koppartejp va?
    Skulle man inte kunna få tag i det i Sverige?

• Paksenarion

Det kan jag tyvärr inte svara på... har inte börjat med elgrejer än... tyvärr..

• lieh

Hej hej! Skulle fått mitt dockhus idag men det kom inte och eftersom jag är så otålig så maila jag henne och frågade om hon hade skickat det. Var inne på hennes sida på ebay igår och en person hade gett henne dåligt omdöme. Där stod typ, hoppas du blir rånad på väg till banken din pirat.

Kan ju tro jag blev riktigt nervös. Men mailet hon skicka idag hade massa nr med. Kvittonr eller nått sånt så det kändes bättre.

Ins. Slip - VF79442709US Custom Slip - CP94702022US.

Vet ni vad detta betyder?

• Paksenarion

tyvärr ingen aning. Har aldrig vågat handla ifrån ebay.

• lieh

Nu har jag fått dockhuset!!!

Återkommer till denna sida om några månader...

Svar på tråden Dockskåp & Miniatyrer!