• Tindra75

Problem med bio-mamman vi ses här!

Så nu startar jag en tråd där vi kan diskutera problem gällande bio-mammor.
    Det är inte alltid så lätt att stå vid sidan av och inte kunna göra så mycket åt vad man ser händer. Man kan behöva ventilera sig!

Vi ses och hörs!

• Svar på tråden Problem med bio-mamman vi ses här!
  • Tezz72

Ja att jag köper en massa till dom t ex kläder.....

• maddis72

Skulle du inte göra det så bryr du dig nog inte om dom, vill man hitta fel så gör man det!

• aragon
    Ojojojoj..............

Då har jag V E R K L I G E N köpt mina bonusbarn under dessa 4år som jag har funnits i deras liv

Men vem sjutton SKA köpa kläder och skor om inte J A G gör det ???????
    Visa dina nära och kära att Du älskar dom...en dag kan det vara för sent
  • Tezz72

Ja, men från hennes sida är det bara avundsjuka tyvärr. Hon vill ju också kunna handla en massa till sina barn.

Men herregud om jag bara handlar till mina barn så får jag dåligt samvete över att jag inte köper något till bonusbarnen. Eftersom min sambo inte har den blekaste aning vad han ska köpa i klädväg till barnen så har det ju blivit jag som sköter alla inköp på den fronten.

• aragon
    Tezz 22

Avundsjuka att inte hon lägger ner pengar och tid på sina barn eller???
    Fyyy vad tråkigt.....
    Visa dina nära och kära att Du älskar dom...en dag kan det vara för sent
  • maddis72

Kan förstå det känns trist om hennes ekonomi inte tillåter några utsvävningar, man kan må riktigt piss av taskig ekonomi men jag personligen har bara blivit glad av lite hjälp när jag haft det tufft. När jag levde tillsammans med min yngsta sons pappa shoppade jag på ganska bra till hans barn, var ju hur kul som helst då vår gemensamma son och hans son sedan tidigare var så tätt och till dottern var det ännu roligare eftersom jag inte har någon dotter själv. Deras mamma störde det inte ett dugg och än idag flera år senare "skoj-suckar" hon om att dottern tycker jag har mkt bättre smak!
    Har faktist till och med hänt vi sagt jag valt när mamman shoppat för det ska duga!
    Nu shoppade jag iofs oftast för det var roligt men hände även jag gjorde det för vara snäll när jag visste deras mamam hade extramycket utgifter.

• Tezz72

maddis72: Om hon nu har så taskig ekonomi. Hur kan det då komma sig att hon byter mobil varje månad, tatuerera sig så ofta det bara går, är ute och med bilen stup i ett? Och till råga på allt vägrar jobba! Nä då tycker inte jag synd om henne. Det skulle vara skillnad om hon hade det dåligt ställt. Men nu lägger hon alla pengar på sig själv.

• Tezz72

Jag kan ju också tala om att jag levde själv med mina barn vv och ändå hade jag råd att köpa kläder till barnen, göra roliga saker med dom, dom uppskattade att vi gick på macdonalds 1 gång i mån, bio ibland, var på kryssning med dom. Det beror ju på hur man prioriterar. Men allt går om man bara vill.

• Tezz72

aragon: Ja tyvärr är det så det är. Hon vill ju helst ha så lite tid med barnen bara det går. När det är lov och det är på hennes vecka då skickar hon barnen till fritids istället eftersom hon inte orkar med dom. Sorligt men sant.

Svar på tråden Problem med bio-mamman vi ses här!