• Tindra75

Problem med bio-mamman vi ses här!

Så nu startar jag en tråd där vi kan diskutera problem gällande bio-mammor.
    Det är inte alltid så lätt att stå vid sidan av och inte kunna göra så mycket åt vad man ser händer. Man kan behöva ventilera sig!

Vi ses och hörs!

• Svar på tråden Problem med bio-mamman vi ses här!
  • Tezz72

Nä dom verkar inte förstå att det är barnen som lider i slutändan!

Tack och lov att jag inte tillhör den skaran av biomammor. Flört

• Tezz72

1malle: Hur gör ni med dom skorna som är för små? Skickar ni dom till mamman eller kastar ni dom? Hur har det gått i helgen då?

• Tezz72

Det jag skrev var till Malena. Förlåt malle.

• Tezz72

1malle: Hur sjutton kan någon sätta på barnen trasiga kläder? Jag förstår att din man är arg och frustrerad. Han borde sätta ner foten och ställa krav på henne.

• 1malle

Tezz72
    Han kommer ta upp allt detta på nästa möte på BUP, tills dess kommer vi ta foton på henne, hur hon är klädd, o hur hon ser ut för övrigt när hon komme från sin mamma o till oss.
    Och det kan jag säga er, hennes mamma vet visst inte vad en nagelsax är eller hur  den fungerar. Tösen själv sa att hennes strumpor var trasiga för tånaglarna hade sönder dom.....

Ola är en liten prins, han är det finaste som finns
  • Tezz72

1malle: Men vilken mamma! Va bra att ni fotar allt! Så har ni bevis.

• Malena79

Skickade bonusdottern till skolan idag med nya skorna på sig och de gamla för små i en påse i väskan. Nu på kvällen ringde biomamman och skällde på sambon om de nya skorna. För det första var de ju för stora och för det andra fula. Och de gamla var mibnsann inte små. Hon kunde klämma ned ett finger bakom foten i de. Stackars bonusdottern är väl van vid att knipa ihop tårna. Om hon har de gamla skorna nästa gång funderar jag på om man kan anmäla henne för vanvård eller nå't. Bonusdottern som var så stolt över sina nya fina skor

• Tezz72

Malena79: Det luktar avundsjuka lång väg från biomamman. Vad sa din sambo då?

• Malena79

Han talade om att det var mätt och kollat på skoaffär och att de gamla skorna var över en halv centimeter mindre än foten. Har en känsla av att hon går till skolan med de gamla i morgon

• Tezz72

Malena79: Kan inte din sambo ringa till skolan och kolla med dotterns fröken om hon har dom nya eller dom gamla skorna på sig?

Fy vilken hagga.

Svar på tråden Problem med bio-mamman vi ses här!