Sitter här och är ledsen igen, fy faan vad tröttsamt. Trodde verkligen att min sambo skulle stå upp emot sitt ex, men INTE!!!
Söndag = träning för bonusbarnet. Då det är mammans helg har dealen varit att jag inte ska vara med, och det har jag accepterat. Nu har dock mamman ändrat och skurit ner umgänget med pappan. Det nya är att varje söndag är pappans tid. Då tyckte min sambo att jag kunde följa med på söndagsträningen, eftersom den då inträffar på "hans" tid. Han var väldigt kaxig och sa att "om inte exet gillar det så skit samma". Jag blev väldigt glad att han äntligen skulle GÖRA någonting åt den här absurda situationen. MEN, igår kväll då tappar han modet. "Det känns inte rätt att du dyker upp oanmäld. Hade det varit jag hade jag i alla falll velat vaa förberedd".
Så jag frågar honom varför han inte pratat med exet om söndagarna, men det har han ingen bra förklaring till. Alltså är jag hemma, och är så ledsen, arg och besviken. Det är JAG som tvättar träningskläderna, det är JAG som fixar matsäcken osv osv. Idag krävde jag att han ska prata med sitt ex, för jag tar inte den här skiten en termin till. (Säsongsavslutning idag) Härlig avslutning på helgen, eller hur???