• Myrna

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn

Hmm... med tanke på att vi ändå är några stycken som drar 35 i skostorlek så borde det ju finnas en viss efterfrågan tycker man och därmed ett lite större utbud.

Det borde också köpas in fler jeans med kortare benlängd än 32" i butikerna tycker jag...

Med mina minifötter och min stora son borde jag ha gjort succé i Kina för sisådär 50 år sedan

• Myrna

CuteD: Bra idé men jag vågar inte ropa in skor eftersom mina fötter är både breda och sneda (platta också).

Såg dig i traderatråden igår, där går det livat till ibland må jag säga...

• Myrna

Destined Star: Jag köpte mina Converse på en sajt med barnskor, blev lite billigare på köpet!

• Myrna

Välkommen Isbi!

Bläddra tillbaka någon sida så finns en lista över oss och våra ursprungsländer!

• Myrna

Oj, så ambitiöst att läsa igenom tråden! Hoppas att du inte kände dig tvingad p.g.a det jag skrev

Du får jättegärna höra av dig om du vill ha kontaktuppgifter till SWS!

• Myrna

Förlossningen ja... tog 5 h från att de punkterat hinnorna.

• Myrna

eunyoung: Stort lycka till!! Så spännande, vet du om det blir en kille eller en tjej? Funderat på namn?

• Myrna

Oji: Jag kämpade också på med permanent på 80-talet (annars gick det ju inte att få till någon schysst pufflugg). Såg verkligen ut som en pudel som varit i slagsmål eller nå´t...

Håret har dock blivit mer vågigt och mjukt med åren så nu är det plattång som gäller. Tänk så det kan ändras, både mode och smak!

• Myrna

Välkommen Crazy baby!

Känner igen detta att inte alltid motsvara folks förväntningar utseendemässigt vid typ anställningsintervjuer och så.

• Myrna

Välkommen tomas och alex och grattis till den lille!

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn