• Lilou

Hur ser en vacker kvinna ut?

Ja det undrar jag! Och nu menar jag INTE att skonheten kommer inifran osv...jag menar ENDAST estetiskt sett!

Har i Italien ar idealet, vad jag har upplevt det, att man ska ha langt blont har, ganska stor byst, vara lang och suuuuuupersmal. Alltsa modellsmal.

Hur ar det i Sverige? Finns det ngt ideal? Vad tycker NI ar vackert? Hur skulle den 'perfekta' kvinnan se ut for er?

...annu en ytlig trad fran mig

pa er alla!

• Svar på tråden Hur ser en vacker kvinna ut?
  • Lamilla

Lola

Jag har faktiskt nämnt dig bland snyggingar på FL Bonanza!

• Bonanza

Lamilla - I know. Gulligt, men lite skadat.

Above all things I believe in love
  • Lamilla

Men jag är skadad så det är lugnt!

• Elis är min kärlek

Jag kan inte hjälpa det men om jag hade varit kille och varit ute och kollat in tjejer så hade jag kollat extra på:

Långa (180cm), smala tjejer med smal näsa, fylliga läppar, små bröst, vältränade armar, rumpa och ben.. Färg på ögon och hårfärg skulle inte spela någon roll!

• iii

Min killkompis sa till mig en gång att jag var snygg och söt, men jag var INTE vacker. Victoria Silvstedt däremot tyckte han var vacker! Jag som tycker hon ser ganska fake ut blev liiite ledsen då

• LinaåBullen

Som mig .. Nädå skoja bara .

Ca 165 lång normal kropp stor byst mörk bruna eller grön milerade ögon gillar jag
    Lite katt form på ögonen e fint .

• Lola Jämtland

Äh, mitt svar lät kanske väldigt egotrippat men jag föredrar fylliga kvinnor...de är vackrast tycker jag.
    O de ska ha "det". Nåt speciellt lixom som gör att man lägger märke till de.

Ett exempel på en väldigt vacker kvinna är Gry Forsell! Hon har dock gått ner i vikt men hon är så fin! Har alltid gillat hennes utseende.

• Lola Jämtland

FruSnigel

I vissas ögon ja.

• LinaåBullen

Fast!! Jag gillar stoora kvinnor också tycker dom kan vara jätte vackra

Svar på tråden Hur ser en vacker kvinna ut?