Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Lilou

Hur ser en vacker kvinna ut?

Ja det undrar jag! Och nu menar jag INTE att skonheten kommer inifran osv...jag menar ENDAST estetiskt sett!

Har i Italien ar idealet, vad jag har upplevt det, att man ska ha langt blont har, ganska stor byst, vara lang och suuuuuupersmal. Alltsa modellsmal.

Hur ar det i Sverige? Finns det ngt ideal? Vad tycker NI ar vackert? Hur skulle den 'perfekta' kvinnan se ut for er?

...annu en ytlig trad fran mig

pa er alla!

• Svar på tråden Hur ser en vacker kvinna ut?
  • Apif la deuxième

En vacker kvinna är ganska lpng, 170-175. Smal, med fast kropp och fasta fina bröst i B kupa, de ska ha fin form och inte alls hänga.
    Huden ska vara ren och fin, läpparna fylliga, välvårdade ögonbryn. Sen ska man ju ha fina ansiktsdrag också men sånt är ju svårt att beskriva.

Håret behöve inte vara jättelångt, men gärna åt det längre hållt iallafall, kort hår på tjejer är inte så snyggt. Hårfärgen kvittar bara det är en färg som ser naturlig ut, dvs inte grönt eller rosa.

• iii

Fast jag tycker inte att "snygg" är samma sak som vacker. Det finns många som är snygga, men få i mina ögon som är riktigt vackra.

• puss

den estetiska skönheten kommer också innifrån, faktiskt.

en vacker kvinna (bildskön) blir heeeelt ointressant utan utstrålning.
    det är det som gäller om man vill vara vacker! utstrålningen, hurman för sig.
    vad man förmedlar. att bli bra på kort är INTE samma sak som att vara vacker.

• Ankmor
    När jag frågade min sambo TSfrågan fick jag till svar: "Titta dig själv i spegeln."

• Elis är min kärlek

iii: Håller med dig!

• iii

Ankmor

Nu kom jag på en sak till En vacker kvinna är en som passar i kort hår! Man måste ha väldigt fina drag för att bära upp en sån frisyr. Jag tycker tex inte att Halle Barry är något speciellt när hon har långt hår, men när det är riktigt kort så är hela hon WOW

• Amatea

Den vackraste kvinnan jag vet är fd. modellen Helena Christenssen; hon har heller aldrig varit särskilt tunn.
    Annars tycker jag att lagom smala kvinnor med friskt välskött hår och fin hy är vackra. Hårfärg spelar ingen roll, ej heller längden men jag är ju svag för långt tjockt glansigt hår... Paris Hiltonkropp och BigBrother-blondiner är det motsatta för mig- det mest icke-vackra som finns...

(Apropå Italien så tycker jag det finns otroligt vackra män där!   )

• pluie

Jag tycker vältränade tjejer är det vackraste som finns, en muskulös kropp med lite former, höfter, rumpa och lagom stora bröst. Fitnesstjejer är mitt ideal och så skulle jag helst av allt se ut, har dock en bit kvar

• iii

Amatea - Håller med! ÄLSKAR italienare !

Svar på tråden Hur ser en vacker kvinna ut?