Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Lilou

Hur ser en vacker kvinna ut?

Ja det undrar jag! Och nu menar jag INTE att skonheten kommer inifran osv...jag menar ENDAST estetiskt sett!

Har i Italien ar idealet, vad jag har upplevt det, att man ska ha langt blont har, ganska stor byst, vara lang och suuuuuupersmal. Alltsa modellsmal.

Hur ar det i Sverige? Finns det ngt ideal? Vad tycker NI ar vackert? Hur skulle den 'perfekta' kvinnan se ut for er?

...annu en ytlig trad fran mig

pa er alla!

• Svar på tråden Hur ser en vacker kvinna ut?
  • MelkersonsMamma

En vacker kvinna är naturligt kvinnlig, hon kan vara slank eller kurvig.

Botoxade och silikonade brudar gör sig bra på bild men live ser de bara konstgjorda ut - stela o onaturliga.

Nigella tycker jag är en otroligt vacker och sensuell kvinna.

• Elis är min kärlek

Killarna från Brasilien då.. MUMS!!!

• Elis är min kärlek

Förlåt.. tråden hadlar ju inte om killar kom jag på.

• iii

Ja då de går också bra Mörka killar är gorgeus!

• Bidrottningen

Finns det nåt ideal i Sverige? Personligen tycker jag att både smalt och kurvigt är fint, det är mer en fråga om vad man gör av sitt utseende än att passa någon speciell mall.

Alla exempel på vackra kvinnor jag kan räkna upp, som andra kan relatera till, är ju mer eller mindre smala, men jag tycker att tex Marika Lagerkrantz och Lena Endre är tjusiga svenska kvinnor, utländska vackra kändisar är tex Kate Winslet (liite kurvigare än Hollywoodidealet) och Scarlett Johansen.

Sen tror jag inte så mycket på "skönheten kommer inifrån", jag håller mer på att det "sitter i betraktarens öga" om man ska välja klyscha. Min sambo tycker nog att jag är rätt fin... Och så vet jag att han gillar Drew Barrymore och avskyr Reese Witherspoon , han tycker att hon ser ut som en mops

• Mizuki

En vacker kvinna för mig:

ca. 165 lång
    kort, ruffsigt brunt hår
    Stooora blåa ögon
    smal, väldigt smal till och med.
    Små bröst
    Vackra händer med långa och smala fingrar.
    Små fötter (stl 35-37)
    Ganska brett ansikte, men med smal haka. Typ hjärtformat.
    Små men fylliga läppar
    Liten, rak näsa
    Osminkad

Det är mitt ideal , och jag gör mitt bästa för att leva upp till det även fast jag stupar lååångt innan mållinjen.

• Lilou
    Bonanza: det var val du som tyckte att du ar snyggare an mig?

...sjalv har jag maaaanga jag tycker ar snygga...t.ex. Paris Hilton...men hon ar inte vacker...jag tycker att Sophia Loren i sina yngre dagar var vacker!
  • Bonanza

Lilou - ja, enligt mitt eget skönhetsideal! Däremot är jag medveten om att många andra säkerligen inte skulle tycka det!

Above all things I believe in love
Svar på tråden Hur ser en vacker kvinna ut?