• Lilou

Hur ser en vacker kvinna ut?

Ja det undrar jag! Och nu menar jag INTE att skonheten kommer inifran osv...jag menar ENDAST estetiskt sett!

Har i Italien ar idealet, vad jag har upplevt det, att man ska ha langt blont har, ganska stor byst, vara lang och suuuuuupersmal. Alltsa modellsmal.

Hur ar det i Sverige? Finns det ngt ideal? Vad tycker NI ar vackert? Hur skulle den 'perfekta' kvinnan se ut for er?

...annu en ytlig trad fran mig

pa er alla!

• Svar på tråden Hur ser en vacker kvinna ut?
  • Elis är min kärlek

Som någon skrev, Paris Hilton är skitsnygg! Gud vad ytlig man känner sig men denna tråden var väl lite ytlig va?!

• Banana82

en person som är snygg (när hon inte har så mycket smink), är ju modellen jordan

Old enough to know better - Young enough to don't give a fuck
  • Lola Jämtland

ProudWoman

Hon med jättemelonerna? Som hon väl tagit bort nu va?

• Banana82

jag hoppas hon inte gjort det, hon är en av de vackraste jag vet... älskar hennes bröst

• Elis är min kärlek

Proudwoman: Gud vad roligt, det ser man hur himla olika smak man har!!!! Och tur är väl det!

• Lola Jämtland

ProudWoman

Jo, jag tror att hon gjorde det när hon hade gift sig? Inte säker....

• iii

Elis är min kärlek - Precis vad jag tänkte skriva ang. Jordan

• fielian

Som LinaåBullen, hon är det som gäller för mig! *loove*

:D

• Banana82

men jag gillar "porriga" tjejer utsendemässigt, och de är oftast inom vissa brancher, emn många "porr"brudar är ruskigt snygga, men det är bara min smak

• Elis är min kärlek

Jag gillar svala tjejer med rena drag.. Lena Endre är väl underbart vacker! Jag föredrar vackert framför snyggt och porrigt.

Svar på tråden Hur ser en vacker kvinna ut?