• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • Snakeheart

Carro: Åh.. tack! Hoppas verkligen detsamma!

Jaa.. Han var modig och rak och berättade direkt.. (Detta känns som en såpa eller nåt menmen... ). Hon, som också är gravid, hotade först med abort samt deklarerade att det var slut ifall jag bestämde mig för att behålla barnet.. Kännt mig oerhört elak, men kan inte göra abort å inte exet heller... Var så orolig, men nu har hon iaf bestämt sig för att behålla barnet och de är ihop.. Vet fortfarande inte hur något kommer vara.. Så jobigt! Är ju så glad över bebisen, då jag längtat jättemycket efter fler barn..

• Carro
    Snakeheart;
    Visst kan man förstå att hon blev upprörd, men samtidigt så var det ganska så egoistiskt av henne att hota med abort ifall du behöll barnet, det är ju trots allt du som bär på det, inte han..
    Fy vilken jobbig sits att hon också är gravid.. Inget drömläge precis Ledsen

Jag tycker att du ska njuta av barnet!
    Jag har alltid sagt att "allt" har en mening och jag tror inte att er bebis blev till av en slump!
    Det kommer att vara ett efterlängtat och älskat barn och det är det som räknas!
  • Snakeheart

Carro: Jaa.. hon har vissa sidor vi inte gillar, men verkar annars vara en rätt go tjej. Ledsamt att hon nu aldrig lär förlåta mig.. Hade tänkt att eventuellt umgås med dem bägge i framtiden, men nu lär väl inte det gå.. Tycker (och tyckte från början) att det är underbart att hon ska ha barn.. Så glad att Jeremy får syskon, fast nu blir det ju flera nästan samtidigt.. så skumt!! Men hon vill ju inte att exet o jag ska umgås längre nu, förstås (fullt förståeligt iofs).. å vi är så otroligt bra vänner... *Ledsen för det* Har inte jättemånga vänner..

Ååh! Läängtar otroligt mycket efter bebisen!! Å visst kommer h*n bli älskad.. av många! Kramar!!

• Carro
    Snakeheart;
    Ja det är ju verkligen komplicerat..
    Man kan ju förstå som du själv skriver att hon inte vill att ni ska ha ngn kontakt nu, men å andra sidan så har ni ju faktiskt redan barn ihop så ni måste ju liksom ha kontakt..

Nädu gumman, nu känner jag att ögonen börjar trilla ihop!

Vi får ta och snacka vidare sen!

Tack för sällskapet inatt Glad

kram
  • Vem där

Men hallå, ni har väl inte trillat av redan. Natten har ju nyss börjat

• Vem där

Godafton, äntligen blev det lite ordning här

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~