• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • Snakeheart

Jaa... visstja! Tack för påminnelsen, Carro! Satt ju massor å skrev upp värkarna så gott jag kunde då.. Det måste jag komma ihåg när det e dax igen.. Lägger in det i bloggen!

Förresten! Blir glad om folk läser och kommenterar i min blogg!!

• Carro
    Snakeheart;
    Oj, du är duktig med att skriva i bloggen ofta!
    Jag tänker hela tiden att jag ska skriva, men sen glömmer jag bort det.. Men jag har iaf skrivit en del Skrattande
    Har du mycket problem med illamående?
    Jag har haft turen att inte må alls illa vilket jag är tacksam för, har haft diverse andra komplikationer så..

Ser att du är ensamstående, tycker det är tufft av dig att behålla bebin!
    Inte lätt att redan vara ensam med ett barn och vänta ett till..
    Har du ngn kontakt med pappan till bebin i magen om man får fråga dvs?
  • Zahcro

nu går jag o vilar.. hoppas kunna få sova lite.. är faktiskt j*vligt trött!!! och hungrig!!

god natt/morgon

• Snakeheart

Carro: Joo.. hittills iaf.. Gör så gott man kan å vill ju minnas sedan hur man kände det nu.. Ååh.. ibland mera problem än innan, men under förra graviditeten mådde jag bara dåligt i början. Hoppas det är så nu med! Spydde heller aldrig å har inte gjort d än heller... *hoppas*

Ååh! Tack! Pappan är mitt ex och han är en av mina bästa vänner.. Men att vi "hade sex".. det borde inte ha hänt.. Vi festade ihop, blev fulla å då vi varit ihop så länge innan liksom "bara hände det".. Ånger! Han har nämligen ny flickvän.. men ingen av oss ville göra abort.. vill inte döda vårt älskade lilla pyre! SÅ e att bita ihop, trots måååånga motgångar nu.. Å är ju så jätteglad äver liten därinne!

• Snakeheart

Carro: Ååh... låter kämpigt iaf.. men läser igenom mera noggrant vid senare tillfälle känner jag..

• Carro
    Snakeheart;
    Då får vi hoppas att du slipper må en massa dåligt denna gången med!
    Jag tycker så himla synd om dom tjejer som inte gör annat än spyr.. det kan inte vara lätt, framförallt inte i början när man är konstant hungrig!

Det är ju skönt att ni är så bra vänner, annars hade det nog varit riktigt jobbigt..
    Usch, tuff situation det där..
    Har han berättat för sin nya flickvän om vad som hänt?
Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~