~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Jaa... visstja! Tack för påminnelsen, Carro! Satt ju massor å skrev upp värkarna så gott jag kunde då..
Det måste jag komma ihåg när det e dax igen.. Lägger in det i bloggen!
Förresten! Blir glad om folk läser och kommenterar i min blogg!!
Zahcro: Skriv upp dem i word på datorn, så slipper Du tända... ?!
Carro: Ååh! Låter jobbigt!! Men vad innebär SLE, då? Alltså mera.. *nyfiken*
nu går jag o vilar.. hoppas kunna få sova lite.. är faktiskt j*vligt trött!!! och hungrig!!
god natt/morgon
Carro: Joo.. hittills iaf.. Gör så gott man kan å vill ju minnas sedan hur man kände det nu..
Ååh.. ibland mera problem än innan, men under förra graviditeten mådde jag bara dåligt i början. Hoppas det är så nu med!
Spydde heller aldrig å har inte gjort d än heller... *hoppas*
Ååh! Tack! Pappan är mitt ex och han är en av mina bästa vänner.. Men att vi "hade sex".. det borde inte ha hänt.. Vi festade ihop, blev fulla å då vi varit ihop så länge innan liksom "bara hände det".. Ånger! Han har nämligen ny flickvän.. men ingen av oss ville göra abort.. vill inte döda vårt älskade lilla pyre! SÅ e att bita ihop, trots måååånga motgångar nu.. Å är ju så jätteglad äver liten därinne!
Zahcro: Kram på Dig å sov gott!
Lycka till nu!!
Carro: Ååh... låter kämpigt iaf.. men läser igenom mera noggrant vid senare tillfälle känner jag..