~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Här e den gamla bb-listan nu då!!
Packning till förlossning och BB
Väska
Bindor + blöjor
CD + skivor
Kläder till mig och bebisen (mjuka)
Mat och dryck till Christian (& ev. mig)
Filmkamera (& tillbehör)
Kamera (& filmer)
Emelina
Amnings-BH (& kupor)
Godis (choklad, tuttifruttiask mm)
Journalen
ID-kort
Pengar (till bl.a. taxi, pappamat, mm)
Filt (& napp) till bebisen
Necessär:
Tandborste
Tandkräm
Hårborste/kam
Schampo/balsam/tvål
Böcker (2 st) och tidningar
Å det mesta av det här ska jag packa idag har jag tänkt, så d e bara å sätta igång..
Å hade även annat med som sagt då, jue...
Carro -- Har inga bra innetofflor så jag får traska runt i dom sandaler jag kommer åka in med. ska ha mysstrumpor på mig i dom så det blir nog bra. Dom jag har är så förbannat varma o fötterna luktar därefter
har ingen aning hur täta/otäta värkarna är ju.. säkert inte så jätte täta eftersom jag inte vet
ska nog gå å lägga mig om en stund.. jag lär nog vakna om det fortsätter mer intensivare.
Nepp vet inte om det är en pojk eller flick
men jag tror det är en pojke alla tror det. hyresvärdens moster har sagt att det är det o hon har aldrig gissat fel. hon har prickat mer än 10olika grav magar alla rätt. det är inte illa.
hoppas hon har rätt.. vi vill ha en pojk. Julia måste ju få någon att fightas med hihi
Carro: Neej.. inte exakt, men vet att jag ville vara ute i rätt god tid ifall h*n (som blev Jeremy) skulle komma i förtid..
Zahcro: Hehe! Mysstrumpor å sandaler låter också superbt bra jue!!
visst vågar man gå å lägga sig?? för jag lär väl märka om det sätter igång ordentligt.. eller avtar allt om jag sover?
Carro -- håller på att skriver men jag missar ju vissa värkar så det stämmer ju inte ändå :(
ska lägga mig i soffan så jag kan ha en liten lampa tänd så jag ser vad jag skriver.. vill inte väcka sambon o Julia.