• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming

Ville ser ut som Björne och beter sig som Björne, och Björne skulle aldrig kunna bli en popstjärna, hur bra han än sjunger, helt enkelt.

In yo face!
  • Mamma Jessis
    Engla75 skrev 2006-09-15 22:18:50 följande:
    Jessis: Jaaa...han var lite lik Dregen väl??
    Jaaaa.... Lite minidregen kan man säga...
  • Celindan

Bondpojken Anders....oh my Gosh!!! Han kommer in o är sååå dööcool att det nästan är tragiskt, men jag tycker INTE han kan sjunga. Sambon har utsett honom till favvo alla redan

Jag hade gärna sett Yaya gå vidare...istället för den där högfärdsfjollan med stora bröst vad hon nu hette...

• Engla75

Antar att man måste ha "det", sen vad det innebär är väl olika...

• Mamma Jessis
    Engla75 skrev 2006-09-15 22:19:59 följande:
    Tänk om han läser detta, han som varit så duktig och gått ner i vikt :-O
    Jag säger inget om det... Ville har gjort ett kanonjobb med sin kropp och ja... Även med sin personlighet för han var mer framåt än i fjol redan på första uttagningen... Det gör ju dock inte att jag tycker att han är bra för det.... Men han skall hyllas för det han gjort.... Det kan inget och ingen ta ifrån honom...
  • Sarasnaran

Vilken högfärdsfjolla?
    Skåningen?

Yaja såg ut som en julgran 100% av tiden hon var med.

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Sunshine78

Celinda:Menar du hon med glasögonen?

• Mamma Jessis
    Celindan skrev 2006-09-15 22:20:27 följande:
    Bondpojken Anders....oh my Gosh!!! Han kommer in o är sååå dööcool att det nästan är tragiskt, men jag tycker INTE han kan sjunga. Sambon har utsett honom till favvo alla redan Jag hade gärna sett Yaya gå vidare...istället för den där högfärdsfjollan med stora bröst vad hon nu hette...
    Är det Emma du menar.. ?? Blond tjej... ??
  • Mamma Jessis
    Sarasnaran skrev 2006-09-15 22:21:22 följande:
    Vilken högfärdsfjolla? Skåningen?Yaja såg ut som en julgran 100% av tiden hon var med. För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
    Min son på 9 år undrade om hon hade nåt fel i ögonen då hon såg sjuk ut då hon grät där då hon inte åkte ut...
  • Elis är min kärlek

Engla75: Ja men hade jag sett ut som Ville så hade jag nog känt mig tjock iallafall.. men jag gillar honom ändå!!!