• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Engla75

Danny vinner, så kan han slå ihop sig med Ola och bli BROS 2. (Någon som minns Bros, eller är jag äldst här...?)

• Elina86

hon med brösten va väl hon som vikt ut sig i playboy och moore va??

• Ms Marriot

min favvo är den där långa blonda tjejn som hade prickig skjorta på sig. Wow vilken röst, jag fick gåshud!!

• Jennie med ie

Men visst är det typiskt. När Ville går vidare så skrivs det "Han går såklart bara vidare för att juryn tycker synd om honom annars, som han kämpat med att gå ner i vikt" och när han åker ut så skrivs det att han gör det för att han är tjock (är han?).

• Sarasnaran
    Mamma Jessis skrev 2006-09-15 22:22:07 följande:
    Vilken högfärdsfjolla? Skåningen?Yaja såg ut som en julgran 100% av tiden hon var med. För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...Min son på 9 år undrade om hon hade nåt fel i ögonen då hon såg sjuk ut då hon grät där då hon inte åkte ut...
    *asg*

Danny påminner som fasen om Ola ja! Fast Ola är tusen gånger sötare, charmigare och coolare.
    För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Mamma Jessis
    Engla75 skrev 2006-09-15 22:22:14 följande:
    Danny vinner, så kan han slå ihop sig med Ola och bli BROS 2. (Någon som minns Bros, eller är jag äldst här...?)
    Nej nej nej... Jag minns Bros.... Gillade de rejält...

Men att vilja Danny så illa att han ska slå sig ihop med Ola... Hujja huvva.... Inte det inte...
  • Mamma 85a

Åhhh vad arg jag blir..Ville skulle ju ha gått vidare