• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • emma2006
    Petre skrev 2006-09-18 18:47:28 följande:
    emma2006 - ja, bleka emma Är det hennes smeknamn? Jag kollade hennes första audition ett oar gånger till idag och tycker verkligen hon är suverän.
    Ja, henne gillade jag också men tyckte att hon var lite blek coh trist, därav mitt vänliga smeknamn på henne.

Japp, kl 20-21 är det Idol ikväll.
  • sholof

synd man jobbar kväll denna vecka, men videon är tajmad så jag kan se det när jag kommer hem ikväll. Så jag får låta bli och gå in i denna tråden efter kl 20, så ni inte skriver nåt som förstör spänningen för mig.

• VIP

jag tror "bonden" som hoppade av av personliga problem var hög dom avsnitten han inte kunde göra nåt annat än att skratta. är det bara jag som tyckte han såg hög ut?

• emma2006
    VIP skrev 2006-09-18 19:01:56 följande:
    jag tror "bonden" som hoppade av av personliga problem var hög dom avsnitten han inte kunde göra nåt annat än att skratta. är det bara jag som tyckte han såg hög ut?
    Jag tror också det. Han var lite VÄL flummig....
  • VIP

ja han var ju superbra första gången, alltså bonden

• Phantera

Jaha...öppnad igen...Kul! Måste vara första gången man öppnar en tråd igen?!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • emma2006

Hörni, ni kanske redan gått igenom det här men det är bara två som blir kvar efter kvällens gallring! 3 ska alltså ut! Mina röster ligger hos Linda Seppänen och Cosima.

• sholof

jag håller nog oxå på Linda S och cosima, men får väl se hur det går för dom ikväll.
    Man har ju fått se mer av vissa i uttagningarna och knappt sett vissa alls. Kommer inte ihåg Jessica alls, men tror jag kan tycka att hon sjunger bra...