• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Petre

Jag har en teori om henne som jag hoppas stämmer - Hon passade inte in i Idolkonceptet så hon fick inte vara kvar i tävlingen. Men Daniel fixade skivkontrakt åt henne ändå. Jag tror på det ganska mycket eftersom hon var en av de få som åkte ut sist men som inte syntes ta en ton på hela slutauditionen. De försökte gömma henne...! Vad tror ni...

• ming

Varför stängdes tråden under dagen idag? Nån som vet varför?

In yo face!
  • Bonanza

ming - jag kan ha råkat komma åt "stänga" knappen, annars vet jag inte. Generad

Det är lättare att slåss för sina principer än att leva enligt dem
  • emma2006
    Petre - du pratar om bleka Emma va? Det kan mycket väl vara så. Jag tror att det är nåt liknande de gjort med Ville om jag ska vara ärlig. De var ju alla ense om att han var en extremt bra sångare, hade bara inte Idol-stilen.

Är det så att Eric fick ta bondens plats? Tjohooo i så fall!
  • emma2006
    Bonanza skrev 2006-09-18 18:26:00 följande:
    ming - jag kan ha råkat komma åt "stänga" knappen, annars vet jag inte. Det är lättare att slåss för sina principer än att leva enligt dem
    Men va fan! Hehe...
  • ming
    Bonanza skrev 2006-09-18 18:26:00 följande:
    ming - jag kan ha råkat komma åt "stänga" knappen, annars vet jag inte. Det är lättare att slåss för sina principer än att leva enligt dem

Vi var några som undrade.
    In yo face!
  • Petre

emma2006 - ja, bleka emma Är det hennes smeknamn? Jag kollade hennes första audition ett oar gånger till idag och tycker verkligen hon är suverän.