• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • smultronbubbla

Lisa är långt ifrån präktig, hon har ju vikt ut sig.

• Sarasnaran

Lisa är lite för blond för mig.

Linda... Var har vi sett henne förrut? Har hon inte visat sig på tv i andra sammanhang?
    Kan inte för mitt liv komma på i vad bara.

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • ming

Den enda helt klara favoriten som jag har idag är Linda, iaf. Sen bryr jag mig inte så mycket vem som mer går vidare. Men tänk om Linda är kass idag???

In yo face!
  • emma2006
    smultronbubbla skrev 2006-09-18 20:42:52 följande:
    Lisa är långt ifrån präktig, hon har ju vikt ut sig.
    Ok, då försöker hon bara vara präktig.... Jag gillar henne inte.
  • ming
    Sarasnaran skrev 2006-09-18 20:43:14 följande:
    Lisa är lite för blond för mig. Linda... Var har vi sett henne förrut? Har hon inte visat sig på tv i andra sammanhang?Kan inte för mitt liv komma på i vad bara.För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
    Jag tycker att Linda påminner om hon Sara som var med i Fame Factory för några år sen.
    In yo face!
  • Maerion

Tjaa, Lisa känns lite Lidingö, trots att hon kommer från Göteborg.. Iofs är en av mina bästa vänner från Lidingö, och hon är inte ett dugg präktig, bara rockig och cool, men ni vet vad jag menar.. Flört

Nej fy, man ska inte ha så mycket åsikter om folk Generad, men de har ju faktiskt bett om det lite... Flört

♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • emma2006

Jag hoppas också att Linda knäcker de andra, det är den enda som MÅSTE gå vidare.

• smultronbubbla

Snuttenuttan

Det är inte att hon ser ut som Sara Lövgren?

• trollet77

Tycker också att Lisa känns alldeles för präktig. Trots att hon vikt ut sig...
    Hon sjunger jävligt bra, det gör hon, men hon känns mer som en som passar på teatern, eller på finlandsbåten som kishti sa.

• ming

Hon Sanna Bråding är ju inte så präktig att hon har en BH på sig, iaf.....

In yo face!