Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Vilken äcklig blick Linda hade då!!
jessica? skojar du? hon klarade inte av höga toner.. hennes röst höll inte riktigt...
jag tycker att Linda är klockren, sen tycker jag också
att Emma och Lisa är grymma.
Det stämmer att Patrizia också är lik Agnes. No more Agnes, please.
Jag tycker Jessica har bäst röst av dem som tävlade ikväll, synd bara att det inte märktes, hon skulle helt klart ha valt en annan låt! ![]()
Linda tycker jag har ett ansikte som påminner en hel del om Alexis Bledel, hon som spelar Rory i Gilmore Girls! Förutom att hon är lik Sara Löfgren alltså, men hon Sara Burnett tycker jag är ännu mer lik Sara Löfgren. Knasigt! ![]()
Men gick hon Patrizia vidare? Inte helt stenkoll på vilka som gick vidare..
emzemz: ja, och hon tävlar på onsdag! tillsammans med en tre till som också är jätteduktiga så risken är att hon ligger brunt till för att hon är lik agnes... ![]()
alltså, de är ju fem allt som allt, men fyra av mina favoriter på samma dag... bläää!! ![]()
Cassiopeja
Ja, hon i Gilmore Girls är hon verkligen lik! Tyckte det var något bekant med henne, men trodde det bara var Sara Löfgren jag tänkte på
När får vi veta?