• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Snibben

JA!! Såg först som nu vilka som gick vidare, helt rätt. Gillade inte hon den där blonda som brukar ha glasögon. men d e min åsikt. :)

• ming

Jag röstar inte heller, det är ju så dyrt.
    Jag litar på att resten av svenska folket ser vilka som förtjänar att gå vidare.

In yo face!
  • Ellyxie

56% e väääääldigt mycket... de måste vart jättejämt mellan resten... förresten, har iofs inte sett mycket av dom men påminner inte dennis å danny om varran? eller e de bara håret? =)

• Cassiopeja

ming: allvarligt, tycker du det är dyrt? som ett brevporto bara juh... inte så att jag är gjord av pengar men den lyxen kostar jag faktiskt på mig! Dock brukar jag bara rösta en gång per program...

Maria & Eira 060115
  • ming
    Cassiopeja skrev 2006-09-19 11:39:15 följande:
    ming: allvarligt, tycker du det är dyrt? som ett brevporto bara juh... inte så att jag är gjord av pengar men den lyxen kostar jag faktiskt på mig! Dock brukar jag bara rösta en gång per program... Maria & Eira 060115
    Ja, för om man röstar så an man inte låta bli att rösta massor med gånger.
    In yo face!
  • Miafia33

Linda är så duktig

Emma har oxå en väldigt stark röst, även Jessica och Casima är duktiga.
    Jag tycket det var svårt att välja bland de tjejerna.
    Linda var dock självklar för mig

• Cissi81

Vem var det som åkte ut igår?
    Tycker det är dumt att de inte kan visa det på en gång.

• grisekno
    Status Mamma skrev 2006-09-19 01:11:19 följande:
    Hur många här ifrån ringde och röstade i måndags kväll? Jag tänkte göra det, men gjorde inte det.
    Jag sms-röstade på två stycken - Linda och Jessica