Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
jag sms rösta på Linda & jessica ![]()
Då tror jag på John-Alexander och Danny. Men Markus verkar ju ha en del anhängare i denhär tråden, så man vet ju aldrig...
min brorsa jobbar med markus
men jag hejar på danny
söt juh..o bra röst!!
Danny kommer troligtvis att gå vidare till finalen-
vilken röst den killen har
så dom låtarna som står till höger om killarna är den låten dom ska sjunga ikväll??
jag trodde att det var den låten dom körde på audition.....
Vilka gick vidare från igår? Orkade inte vara uppe och se... Själv gillar jag Linda. Min man gillar Emma, men jag fixar inte riktigt henne, tycker hon ser ut alldeles för mycket som karaktären Gun i "Kvarteret Skatan". Får lite fel assocoationer till Emma p.g.a. det, helt fel, jag vet! Men jag kan inte hjälpa det...
Linda och Jessica gick vidare igår!
Ok, tack! Vad bra! Jag gillar båda de tjejjerna! Får vi se vilka det blir i kväll då!
Mmm, det blir spännande!!! Synd bara att omröstningen är så sent så man inte orkar vara uppe och titta. Jag spelade in det igår, och kollade på det idag (är hemma med en sjuk dotter nämligen så därför har jag sett det under fm...) Får väl göra likadant ikväll igen, gammal som man börjar bli...