Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Är det någon som vet varför Anders drog sig ur?? Skumt tycker jag...
Ja jag tror oxå dom får välja låtarna själva, eftersom juryn klagade på låtvalet på en av deltagarna igår...tror det var lisas låtval dom inte tyckte passade för henne.
Hej på er!
Jag fick aldrig se vilka som gick vidare igår till fredagens final. Nån som kan uppdatera det för mig, om det var mina favvoriter blir jag ju glad!!
Jag gillade hon som gift sig...Myrberg och så sista tjejen som sjöng...Linda, hon har en speciell röst. (heter det så, och stavas...hmmm?)
Linda och Jessika som gick vidare. Alltså dina favoriter
Jag tycker oxå att Markus e bra! han å Danny, fast john alexander e kul oxå för han e lite annorlunda. Danny e nästan en ny ola
fast lite skönare personlighet...
Mammahela... Om det är Soppa ni pratar om så är Markus tillsamman med hennes syster..
Jag hejar på Markus och Danny ikväll!
MammaHela: Men svåger kan ju vara antingen makens bror eller syrrans make. ![]()
Tjoho..jippi, vad bra...!!
Hej hej
Markus är alltså tillsammans med min lillasyster och det är dom som är på bild i mitt galleri inte jag och min man.
Och nej jag är inte från Övertorneå däremot JUOKSENGI som ligger ganska nära så jag har iaf gått skola i ötå.
Håller tummar och tår och höjer telefon räkninge i kväll för Markus skull. Fast jag röstar ju självklart på honom för hans röst
Hejja FAGGE